Menu

Przed porodem

Dziewczyny czy to że czuje się tak jakby mnie walec przejechał! Czuje że boli mnie każda kość też może być objawem przedporodowym?? Dodatkowo mam doła!:( I czuje się nieswojo:(ktoś tak miał!? Wykończe się:(

Grosik007
 596  9

Znajdź pytania na ten sam temat:

Poród poród

Odpowiedzi

magdat28
A szkoda gadac.nie mam sily na nic niby zostal mi tydzien a znajac moje szczescie przeciagnie sie do trzech.brzuch mnie boli kregoslup spac nie moge .dodatkowo stres bo na koniec miesiaca musimy sie wyprowadzic a nie ma jeszcze gdzie .aaaaaa masakra
Grosik007
więc tobie też się chce płakać:(!
magdat28
Nie tylko chce ale nawet rycze.:(
AniaKce
mnie zostały jeszcze dwa miesiące, ale tez chodze jakby mi cos spadło na głowe... słabo mi, ciężko, sama nie wiem czy mi sie chce jesc czy pic czy spac. z cudownym stanem błogosławionym opisywanym w książkach i magazynach nie ma to wiele wspólnego. no cóż, zaawansowana ciąża latem, w środku upałów, to średnia sprawa... a bolące kości to raczej nie jest przejaw porodu;-))) jak poród nadejdzie to na pewno nie pomylisz tych objawów niczym innym:-))
Grosik007
@Ania Kce to mój 2 poród:) Także wiem że nie da sie go przegapic:) Natomiast mój pierwszy poród był wywoływany po terminie:( także nie mam doświadczenia co do objawów przed! :) Dlatego pytam! Mój organizm ostatnio dziwnie się zachowuje! Teraz mam nadzieje na poród naturalny! Już tak bym chciała:(! A moje samopoczucie jest okropne! Ja też uważam że ciąża nie należy do najfajniejszych stanów!:) Już napewno nie czuje się seksowna...jak co poniektórzy opisują:)! Pozdrawiam!
martus1988
hehe ja miałam tak, że doła miałam i wszystko do płaczu mnie doprowadzało a na zajutrz urodziłam (grins) dzieciaki.
niki30041988
ja rodziłam 3 lata temu w lipcu w największe upały i źle się czułam ze względu na temperaturę, pomagały letnie prysznice, teraz jestem w 19tym tygodniu i tez czuję się osłabiona na szczęście nie puchną mi kostki u nóg. Ja ciąże znoszę bardzo dobrze ale fakt faktem temperatura na zewnątrz nie służy ciężarnym, przez to nie mam zupełnie apetytu, chce mi się stale pić.
Beata1985
Ja mialam tak jak "magdat28 " i tez przeprowadzalam sie do nowego mieszkania jak bylam w 39tc!! masakra!!!
jola8443
normalnie jakbym siebie widziala,tyle tylko ze ja sie przeprowadzalam jak bylam w 7 miesiacu...ale i tak pod koniec bylam obolala,ryczalam(bo tak mi sie jakos chcialo).a wiec trzymaj sie kobietko.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.