Menu

PRZEDSZKOLE:)

Witam czy są tu mamuśki których dzieci idą we wrześniu 1 raz do przedszkola, my razem z małym teraz przez tydzień chodzimy codziennie po 2 h za zajecia adaptacyne... troszkę się stresuje co będzie we wrześniu mały bardzo lubi dzieci ale boje się troszkę czy sobie poradzi

Kinia008
 355  6

Znajdź pytania na ten sam temat:

Przedszkolak Szkoła i Kształcenie przedszkole

Odpowiedzi

MaLaCzarna
Nie dawaj po sobie poznać , że się stresujesz. Mów dziecku że przedszkole jest fajne i na pewno sobie poradzi :)
kama86
Ojjj Mamacia cos mi sie wydaje ze ty sie bardziej stresujesz niz twoj maluch:):):)
Sama przez to przechodzilam i powiem ci ze jak malego pierwszy raz prowadzilam do przedszkola to bardziej ja to przezywalam niz on...Dzieciaki bardzo dobrze sie odnajduja w takich sytuacjach..Moj syn szedl do przedszkola w obcym kraju i pierwszy raz musial zostac na caly dzien bez mamy:)...Jak po niego przyszlam byl radosny usmiechniety i bardzo zadowolony...Wszystko bedzie dobrze!!!
Anemona
moja córa idzie od września. na razie sie nie stresuje tym. Pamietam jak Patryk szedł do przedszkola to byla jakaś masakra przez pierszy tydzień płakał wrzeszczał ze nie pójdzie a później mu przeszło. Gorzej było z chorobami.Wieczne smarki pod nosem, Lusa jest chorowita i tylko tego sie obawiam. Tak to luzik jakoś to bedzie :)
Beatka2010
kochana,moja dopiero za rok idzie a ja już panikuje hahahaha ,ale ja jestem taka właśnie panikara i wiem że to we mnie tkwi ten strach i lęk a nie tyle w dziecku . Nadopiekuncza mamcia ze mnie trochę niestety i ostatnio sobie to uświadamiam :-p
MamaMaya
nie zdziw sie jesli na poczatku bedzie odstawial tragedie i histerie :) ale musisz byc twarda i nieugieta i duzo mu tlumaczyc. i tak jak pisza dziewczyny nie okazywac ze to ty sie stresujesz no bo jeslii on to wyczuje to klapa! nie powiem bo sa egzemplarze ktore placza caly boży rok (u nas w grupie taki jeden jest...) ale wiekszosc dzieci nie wyobraza sobie potem życia bez przedszkola. moja przezywala na poczatku potem juz nawet zapominala sie pozegnac ze mna... teraz poszla na dyzur wakacyjny do obcego przedszkola i nie bylo zadnego problemu aby ją tam zostawić mimo nowego miesjca i nowych pań (bo jest kilkoro dzieci z jej przedszkola).
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.