Menu

Rachunki za prad.....???

Dziewczayny ciekawi mnie jakie macie rachunki za prad???my placimy co 2m i zawsze mamy miedzy 300-400 zl...(pout)

a ile wy placicie??czy macie prad na taryfie nocnej i dziennej np??
i jakie sprzety w domu urzywacie, ile razy w tygodniu pierzecie w automacie??bede wdzieczna za odpowiedzi(kciuki)

aniula
 1467  40

Znajdź pytania na ten sam temat:

Praca i Finanse prad rachunek

Odpowiedzi

nina83
ja mam co 2 miesiace 120 zł
daryjka87poznan
My płacimy tak 160 zł ale to na dwie rodziny. Uzywane jest telewizor, lodowka i te rzeczy codziennego uzytku no i oczywiscie komputer (grins) A piore dwa razy w tygodniu conajmniej.
nina83
mam mikrofale....piore czesto 3 razy w tygodniu conajmniej
IZABELA27
my płacimy 200-300zł tyle że my mamy bojler na ciepłą wode na prąd i używamy tv,żelazko,piore co drugi dzień,komputer i jest nas 6 osób
Anemona
a wiec u nas jest tak kolo 230 zlo 280 nigdy po za 300 zl taryfa zwykla to sie chyba nazywa dzienna(awve) my jestesmy dwie rodziny tzn my i moi rodzice. pralka chodzi ok 6 razy w tygodniu(zla) zrezygnowalam z czajnika elektycznego czasem mikrofala, i wode nie mamy na prad(grins) to tyle i rachunki tez co 2 miesiace(awve)
33anna
Gotuję na gazie i ciepła woda na gaz, a reszta wszystko na prąd! żelazko dziennie, pranie dziennie, żarówki, komputer, sprzęt rtv non stop,pompka i żarówka w akwarium non stop, no i inne sprzęty typu suszarka mikrofalówka, piekarnik,,,itd,a latem jeszcze wiatrak. Nie mam taryfy nocnej i płacę ok170-180zł co dwa miesiące
Anemona
a mamy 2 lodowki
Anemona
snikersik ale malo placicie(wow)
aniula
no my nic nie robimy....tylko go zuzywamy(grins)

nie wiem czemu tak duzo......

piore okolo 5 pralek tygodniowoz temperatura prania 40-60 st.pralke mam energooszczedna....

wiekszosc zarówek takze
telewizor chodzi w ciagu dnia,
lodowka
odkurzacz raz dziennie
komputer 12 h dziennie
mikrofala okolo 10 -15 minut na dobe
mamy tez 2 halogenowe lampy na dwoprzu na czujnik.....i chyba je zlikwiduje bo one duzo ciagna.....

no i wlanczam bojler elektryczny raz dziennie na 2h


i chyba to bylo na tyle
emiliab
My to mamy dziwnie. Mam taryfę ulgową w nocy i w dzień od 13 do 16. Z prąd płacimy w rozbierzności od 300 do nawet 600. Bo to jest tak. Przychodzi inkasator i wystawia nam 3 rachunki. Pierwszy za to co zużyliśmy i 2 następne za to co zużyjemy. Tak więc płacę 2 rachunki za prąd którego jeszcze nie zużyłam. Mają jakieś swoje przeliczniki i twierdzą że to się wyrówna, bo jak zużyję prądu mniej to następnym rachunkiem mi to wyrównują. Najdziwniejsza firma na świecie. I czasami te rachunki na zaś są większe od bierzącego. Rachunek przychodzi raż na 3 miesiące. Ze sprzętów które pochłaniają dużo energi mam pralkę, zmywarkę i bariel do grzania wody w kranie. Piorę praktycznie co 2-3 dni, w czasie taryfy ulgowej.
aniula
superlaska a powiedz mi macie ta wode na prad z bojlera??macie wlaczony przez cala dobe???bo ja swoj wylanczam , ale nie wiem czy nie lepiej jak by chodzil non stop???bo przeciez ma termostat i sie zalancza tylko co jakis czas, a tak to musi grzac ta wode od poczatku....bojler ma 80 l
sylwetka84
my placimy na 2 rodziny ok 150 zl za 2 miesiące
Magdzik
No, ale chyba inaczej liczą taryfę w domu jednorodzinnym, a inaczej w bloku...(grins) My w bloku płacimy ok. 150zł na 3 miesiące(grins) I pranie robię 1-2 razy w tyodniu, chodzi lodówka, czasem używam mikrofalę, żelazko, oglądamy tv, komp prawie cały dzień włączony... No i czasami lampka nocna w nocy jeszcze(grins)
Magdzik
No i czajnik elektryczny(kciuki) A on to dopiero ciągnie prąd(krejzolka)
Tosia
u mnie rachunki sa gigantyczne bo non stop chodza wlaczone 3 komuptery i swiatlo ... taka praca :D
nikordia
ja płace 120-150 zł co 2 miesiace .piore co drugi dzien czasem codzien,wode mam na gaz .ze sprzetów to nic nadzwyczajnego:pralka,odkurzacz,telewizor komp,toster,mikrofalówka,dvd,play station itp. reszty uzywam mało wiec nie wymieniam .mieszkam w mieszkaniu 42m2 wiec i tak duzo płace.
loona20
my tez płacimy co 2 miesiące ale tylko po 60 zł mąż ma znizke bo jest elektrykiem :)
aniula
no tez mi sie tak wydaje....

kiedys przyjechali z energrtyki bo chcielismy zeby sprawdzili licznikto powylanczali wszystko z pradu, i jak zobaczyli ze licznik stoi to znaczy ze dziala....(krejzolka)

a przeciez moze nadbijac chodzac.....

wiec jezeli chcemy wymienic to na swoj koszt....(pout)
aniula
loona fajnie byc zona elektryka(grins)
Nula139
My płacimy 100zł co miesiąc,piore codziennie,chodzi lodówka,komputer,mikrofala,dwa telewizory,codziennie prasuję,pompka i lampka w akwarium cała dobę,no i inne typu żarówki,dvd,zegarek z radiem...
A,no i nie mamy taryfy ulgowej.
duzy masz rachunek
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.