Menu

sen

Witam i mam pytanko otuż czy wasze dzieciaki pszebudzają się w nocy .Moj Adaś skończy rok i nigdy mi nie prześpi całej nocy pszebudza sie i daję mu a to piciu a teraz go na rączki nawet wezmę jak zapłacze .

Iwonaadas
 558  13

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Zdrowie sen

Odpowiedzi

emiliab
Raz prześpi, raz przebudzi się na chwilę i śpi dalej, czasami nie wie czego chce. Jeszcze ma czas na ustabilizowanie się i przesypianie nocy. Mój synek ma 19 m-cy.
daryjka87poznan
Moja juz od 4 miesiąca przesypia juz całą noc.
ulenka091987
mój noc całą przespał jak miał 16 miesięcy tak to budził się ok 3 razy, teraz czasem mu się zdarzy przebudzić, ale to przez to ze kolejne ząbki mu wychodzą i czasem budzi się nad ranem i podaje kocyk, żeby go przykryć(grins) i śpi tak do ok 7
ja80
Moja ma ponad 2 lata i moze ze 2 noce przespane za soba.
Ja sie potrafie budzic w nocy bo mi nie wygodnie, a to pic mi sie chce lub cos mi nie pasuje.
monique25
mój sie przebudza nadal ale sam zasypia nie trzeba do niego wstawac
mammma
moja też długo budziła się w nocy. nie brałam jej nigdy na ręce i nie wyciągałam z łóżeczka. do ok. półtora roku dawałam jej butlę, kiedy się przebudzała nad ranem, później już nie. pomimo, że teraz ma 2,5 r zdarza jej się jeszcze budzić nad ranem. ale nie płacze, tylko siedzi w łóżeczku, czasem coś gaworzy pod noskiem, czasem się śmieje i potem sama zasypia dalej. czasem mam wrażenie, jakby nie wybudzała się do końca. od 6 m-ca śpi w swoim pokoju, od urodzenia w swoim łóżeczku.
myszka838383
mój Adaś ma 2,5 i też się budzi w nocy :) a to siku a to piciu..czasem ma zły sen i płacze w nocy ( musze go wtedy nosić)
karolincia
Moja ma 20 miesięcy i nie budzi się w nocy i to od kiedy skończyła miesiąc nad ranem otwiera jedno oko wypija mleko i śpi dalej
paulaa
moja ma 17 msc chodzi spać o 21-22 budzi się około 3-4 na mleko
rozowa82
spokojnie moja ma 15 miesiecy i jak ostatnio przespała mi całą noc to jak sie rano obudziłam to nie wiedziałam co sie dzieje (grins) byłam w takim szoku i to była jej pierwsza przespana noc ale ta tej sie skończyło, dziś znów sie obudziła ale dostała smoczek i troszke wodu do popicia i spała do 6 rano, dałam jej kaszki i zasnęła znowu. Kazde dziecko jest inne jedne zaczeyna przesypiać noc majac miesiac inne mając 20 miesiecy....
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.