Menu

sex w 9 miesiacu czy mozna uprawiać

Dziewczyny jak myslicie czy sex jest wskazany jestem w 37 tygodniu ? I czy przez ten sex? nie urodze wczesniej?

agnieszka1230
 3180  36

Znajdź pytania na ten sam temat:

Ciąża Zdrowie sex w 9 miesiacu czy mozna upr

Odpowiedzi

Maryla
Ja bym ci odradzila uprawiac sex w tak zawansowanej ciazy... jest mozliwosc ze porod mozesz przyspieszyc... moze poczekaj asz nie bedziesz miec brzuszka i bedziesz sie dobrze czuc;))
Mandarinios
Jeśli lekarz nie widzi przeciwwskazań z Wy macie na to ochotę to czemu nie ?:)
Maryla
po terminie to owszem ale przed to moim zdaniem nie wskazane... nawet ginekologrzy mowia ze w tak zaawansowanej ciazy nie powinno sie uprawiac sexu... ale wybor nalezy do ciebie
anna000
moj lekarz mowil ze oficjalnie wedlug badan mozna do 38 tygodnia ale mi doradzil zeby tylko do 36 tyg ale nie wiem czemu
Maryla
ja zas znam takich co odradzaja... lezalam dlugo na patologi ciazy i sie nawet pytalam czy mozna uprawiac sex w zawansowanej ciazy to mi odradzili.....
Maryla
Dam wam przyklad... Moja znajoma jak byla w 37 tygodniu to uprawiala sex z mezem a ich coreczka byla obrucona glowka ku wyjscia i przez to ma taka bule na gloce... i ginekolog i inni lekarze powiedzili ze to pzez stosunek w tak zawansowanej ciazy...
Mandarinios
dlatego jeśli lekarz nie widzi przeciwwskazań a ciąża przebiega prawidłowo i jeśli mają ochotę to nie muszą się powstrzymywać...
elizka
A JA POWIEM TAK SEX JAK NAJBARDZIEJ ALE TAKI DELIKATNY UDOWODNIONO NAWET , ŻE JAK RODZICE SIĘ KOCHAJĄ TO MALEŃSTWO JEST W TYM MOMENCIE SZCZĘŚLIWE I ZADOWOLONE (kciuki)
JA MAM KOŃCÓWKĘ CIĄŻY I OBECNIE SKURCZE CO 30 MIN,
DZIŚ MAM URODZINY I TAK BARDZO CHCIAŁAM ABY ZROBIŁ MI MAŁY PREZENT - NIE UKRYWAM BYŁ SEX , CHYBA JUŻ SPECJALNIE NA PRZYŚPIESZENIE PORODU (grins)(grins)(grins)(grins)
TWÓJ ORGANIZM I CIAŁO WIEDZĄ CZEGO NAJBARDZIEJ POTRZEBUJĄ W DANEJ CHWILI ....
POZDRAWIAM - WYTRWAŁOŚCI I DUŻO ZDRÓWKA
Mandarinios
"Co czuje dziecko?

Maleństwo jest doskonale chronione przez mięśnie macicy, pęcherz płodowy i płyn owodniowy. W szyjce macicy jest czop śluzowy, który chroni przed infekcjami. Dziecko jest więc w pełni bezpieczne. Podczas stosunku może odczuwać przyjemne kołysanie, spowodowane delikatnymi skurczami delikatnie podczas orgazmu.
Przyspieszona akcja serca i aktywniejsze ruchy dziecka w czasie stosunku i po nim, są spowodowane procesami hormonalnymi, a nie tym, że maluch się boi."

Nie ma możliwości uszkodzenia dziecka.... coś mi sie wydaje, że to poprostu kolejna sensacyjka a w rzeczywistości bardzo się mija z prawdą....
Maryla
ja tam nie wiem ale tak jej powiedzial ginekolog i lekarz od dziecka.. oni chyba sie znaja co nie...??
Magdalennka
a jak się dziecko urodzi to ojca walnie w głowę i zapyta czy fajnie mu tak (grins)
Mandarinios
Kiedyś slyszałam jak lekarz ginekolog powiedział, że dziecko może przebić paznokciem macicę.... Większej glupoty nie słyszałam.... Ciekawe co na to reszta lekarzy?:)
Mandarinios
@Gochasta jak Ty coś powiesz:)(smiech)(smiech)(smiech)(smiech)(smiech)(smiech)(smiech)(smiech)(smiech)(smiech)(smiech)(smiech)(smiech)
Kamkamka
Dlaczego by nie? Jeśli tylko dobrze się czujesz. My zaprzestaliśmy uprawiać sex tydzień przed porodem i tylko dlatego że źle się czułam.
Magdzik
Aż tak bardzo masz ochotę, by uprawiać sex, żeby narażać dziecko? (zlosc)
Madzik8889
Jeśli ciąza jest zagrożona to można:)))My z mężem kochaliśmy się dopuki nie poszłam do szpitala czyli 4 dni po terminie...takto to pewnie do samego porodu....a pozatym jak jesteś na slai porodowej(przynajmiej ja tak miałam) to jak dziecku się nie śpieszy to lekarz Ci wkłada palce i porusza w c**** żeby przyśpieszyć poród więc z tym że nie powinno się uprawiać sexu to brednie...OCZYWIŚCIE JEŚLI NIE JEST TO CIĄŻA ZAGROŻONA BO O TAKIEJ TU MOWA(kciuki)
Madzik8889
Miało być na początku JEŚLI NIE JEST ZAGROŻONA...pomyłka(kwiatek)
aneczka
ja urodzilam zdrowe dzieci i przez cala ciaze mialam ochote na sex bylam po prostu niewyzyta dziewczyno jesli czujesz sie dobrze i twoja ciaza przebiega prawidlowo wykorzystaj to i zostaw netmamy i lec do meza hihihiu(kciuki)(kciuki)(kciuki)
patusia06
oj my sobie tez nie odmawialismy:)
a ja podczas ciazy wogule mialam meeeega ochote na sex... (grins)(grins) i dzieciatko tez zdrowe bez zadnych bul na glowie (smiech)
ale fakt urodzil sie 3 tyg za szybko....
mala21
oczywiście że można jak nic się nie dzieje. Ja tam kochałam się do końca. Tzn ostatni raz w sobote, bo w niedziele o 1 rano rodzic zaczełam, ale to juz po terminie było. Wczesniej nic złego się nie działo
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.