Menu

siniejace dzicko

(placze) wita to moje pierwsze pytanie na tym forum:) od jakiegos czasu moj synek sinieje tzn sinieja m usta powieki dlonie i policzi bylam z ty u lekrza uznal ze nie ma zadnych szmerow nigdzie i powiedzial ze jego wieku moze to byc sinica kazal mi go obserwowac... i tu moje pytanie czy ktoras z was miala ze swoim malusziem tez cos takiego? strasznie sie tym matwie zastanawiam sie do jakiego scjalisty udac sie z tym:( pozdrawiam

TOSIACZEK20
 631  16

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat Zdrowie zdrowie dziecko

Odpowiedzi

TOSIACZEK20
przepraszam za literki ktorych brakuje ale cos mi klawiatura szwankuje:)
beatka7623
Przy wadach serca też się zdarza sinienie A lekarz pediatra nie zlecił badań i nie dał skierowania do specjalistów ? (zla)
beatka7623
Ech ci pediatrzy to ze nie ma szmerów to nie oznacza zeby zostawić to tak sobie :/
TOSIACZEK20
no wlasnie nie skierowal mnie na zadne badania tez myslalm ze to moze byc slabe krazenie ale martwi mnie to strasznie:( nie znam sie na medycynie ale wydaje mi sie ze to raczej nie wada serduszka poniewaz po urodzeniu dostal 10p i nie bylo zadnych zmartwien czy czegos innego w jego zdrowiu :) chcialabym isc sama prywatnie ale nie wie do kogo z czyms takim sie chodzi chcialabym mu zrobi badania serduszka i inne ....
MamusiaKubusia
ja tez bym nie czekała, tylko udała sie do innego pediatry, a jeśli u Was jest tylko jeden to po prostu uprzyj sie i tyle, zeby dał Ci chociaz jakieś skierowanie do specjalisty, zrobił podstawowe badania ... powiedz,ze nie wyjdziesz dopóki Ci nie da
beatka7623
Idź do innego pediatry na konsultacje i niech ci da skierowanie na jakieś badania lub do specjalisty Jak nie będzie chciał dać to powiedz że nie wyjdziesz do póki ci nie da Oni próbują być mądrzejsi od wszystkich :/ Sama się z niejednym takim spotkałam :/
MamusiaKubusia
nie zostawiaj tego tak, w niektórych przypadkach ważny jest czas, a tak naprawdę nie wiadomo co jest Twemu dzieciątku
Iwona1977
zmien pediatre ,bo tego tak nie mozna zostawic !!!
cytrynka
tak jak piszą dziewczyny albo idz prywatnie do kardiologa. u mojego syna też było niby ok co prawda nie siniał ale szybko się męczył. pediatra nic z tego sobie nie robił dopiero w wieku 5 lat usłyszał szmery i wyszło że ma wadę serca od urodzenia. także lepiej nie czekaj i poproś o skierowanie do kardiologa dziecięcego albo prywatnie idz
kaisaa4
powinien cię skierować z dzieckiem na badania !! idź do innego lekarza koniecznie.
maggi79
to ze maly dostal 10 pkt to o niczym nie swiadczy, moja tez miala 10 pkt i co jak mila 4 miesiece trafilam do szpitala z powodu wymiotow i odwodnienia, a przy wypisie sie okazalo ze ma szmery w sercu, ktorych pediatra nigdy nie slyszal i do tej pory nie slyszy.

pozpros albo wymus tego swojego pediatre o skierowanie do kardiologa , tam mu zrobia ekag i ukg i bedziesz wszystko wiedziec.

dodam ze moje dziecko nie sinialo i nic jej nie bylo, a jednak jestemy pod opieka kardiologa raz na rok, dwa.
TOSIACZEK20
dziekuje dziewczyny:) napewno tego tak nie zostawie i wiadomo jak my matki reagujemy w takich momentach odrazu czytamy w internecie i potem glupiejemy nie ma jak to isc zrobic badania i byc spokojnym:) dziekuje jeszcze raz jak bende cos juz wiedziala dam wam znac:)
ja80
Wiesz ja Cię straszyć nie chcę , ale moja starsza córka po porodzie dostała 10 punktów a zaczynała 9 miesiąc życia w szpitalu po operacji serca.
Jak coś Cie niepokoi to lekarza psim obowiązkiem jest dać wam skierowanie na badania.
asiunia83
ja to bym ci proponowała udać się do kardiologa bo mój syn też miał sine wokół ust i dostał 10 punktów po porodzie a po 4 dobie okazało się ze ma szmery na serduszku na całe szczęście jest to niegroźne.
TOSIACZEK20
no wlanie takie szmery powinno sie wysluchac szybko moj synek ma juz 2.5roczku wiec nie jest juz taki malutki:) udam sie do lekarza po wekeendzie zobaczymy co powie inny
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.