Menu

siusiak

moj synek (15miesiecy) czesto dotyka swojego siusiaka,nie widzialabym w tym nic dziwnego w sumie gdyby nie robil tego tak nie delikatnie i uporczywie...wyciaga go z pieluchy i widac jakby cos mu ewidentnie przeszkadzalo...czego to moze byc oznaka?? moze ma jakies bakterie i go swedzi??jak myslicie??

Martita
 671  4

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat Zdrowie siusiak dotykanie swedzenie

Odpowiedzi

Martita
tzn ja nie sprawdzalam i nie robie tego...bylam u pediatry ktory powiedzial mi ze nie powinnam mu nic robic z siusiakiem(tzn naciagac skorki)ze samo zacznie mu schodzic w pozniejszych latach a teraz to sprawi mu bol poza tym z lekarzem patrzelismy ze nawet nie da mu sie sciagnac wiec nie grzebalismy mu tam ze tak powiem...ale powiedzial ze wszystko jest w porzadku...nie wiem o co chodzi wiec_moze faktycznie jakies bakterie,pojde do lekarza i sprawdze to :)) dzieki :))))))
EWCIA12
ty mowisz o stulejce to znaczy lekarz albo jakos tak to sie pisze mniejsza z tym moj brataniec miął i lekarz kazał mu to masowac jak sie kompał i mu ta skórka schodzi a inny chlopczyk którego znam miał zabieg
ania77
Ja takze mysle jak womennn1908. Dominik ciagnie czasami za pisiorka, to mysle ze go boli, ale on sie tylko smieje...
Martita
no wlasnie o to chodzi ze nie smieje sie ani nie sprawia jakiej kolwiek przyjemnosci...robi przy tym skwaszona mine i piszczy na niezadowolenie ale w kazdym badz razie dzieki dziewczyny :))
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.