Menu

Skuteczne ćwiczenia

Jaka forma ruchu jest waszym zdaniem najlepsza, żeby zrzucić kilka kilogramów? Bieganie? Pływanie, siłownia a może ćwiczenia na poszczególne partie ciała?! Sama nie wiem jak się za to zabrać - chciałabym ustalić sobie jak wyglądać powinie mój codzienny trening, ale kompletnie się na tym nie znam. Pozatym u mnie nadwaga, to sprawa hormonalna i nie wiem czy w ogóle to mi coś da - jak myślicie?

kosia
 768  8

Znajdź pytania na ten sam temat:

Zdrowie nadwaga ćwiczenia

Odpowiedzi

magdab
Jeśli to sprawa hormonalna to może być ciężko - też cierpię na przypadłość której jakby cechą jest nieuzasadnione tycie - i jem jak ptaszek, a mimo to "rosnę".
kasia13_archiwum
U mnie na razie bardzo skuteczne okazuje sie bieganie za dziecmi... ;-)
kosia
@kasia13: za swoimi nie pobiegam - za duże :)
joka26
http://wdziek.info/aerobiczna_6_weidera.html

gdzieś na forum znalazłam ten link, poczytałam i mam zamiar zacząć ćwiczyć. To dobra alternatywa dla brzuszków których nie lubię.
kasia13_archiwum
@kosia... racja... ;-) Tez kiedys bede musiala o tym pomyslec... Na razie jednak musze sie nabiegac.
Agula
Uważam, że najlepsze jest pływanie, ale 6 weidera też jest podobno dobra.
artanis
Pływając powiedzmy 3 razy w tygodniu nie zgubimy zbędnych kilogramów. Podczas pływania aż tak nie spala się kalorii, niestety. Pływanie ma to do siebie, że mimo iż na wadze nie wiele się traci, można ładnie wymodelować sylwetkę.
Uważam, że najskuteczniejsze są ćwiczenia skoordynowane przez profesjonalistę, każdy ma inne ciało. Jeśli do tego zbilansuje się dietę, można mieć naprawdę super figurę. Ja póki nie wyprowadziłam się do Bielska, ćwiczyłam 3 razy w tygodniu pod okiem profesjonalisty, który co 2 miesiące zmieniał mi rodzaj treningu. Mówiłam, z których partii ciała chce się pozbyć tłuszczyku, które wzmocnić pod kątem masy mięśniowej. Efekty były rewelacyjne - zresztą, gdy ktoś nad nami stoi, o wiele łatwiej się zmobilizować.

W domu, jeśli jesteśmy z dzieckiem, polecam rowerek - 40 minut na lekkim biegu, bardzo szybko pedałując, następnie ćwiczenia z hantlami:
Trzymając ok. 3-5kg hantle w obu dłoniach klękamy na jednym kolanie obiema rękami dostawiając hantle do podłogi. Następnie wstajemy i drugie kolano. - to jest liczone jako 1. Najlepiej 3 serie dziennie po 10 (a właściwie 10 na jedną i 10 na drugą nogę) skłonów i poczujecie jak pracują wam WSZYSTKIE mięśnie. To jest najlepsze ćwiczenie, aby pracowały mięśnie brzucha, ud, pośladków, ramion i pleców, dosłownie wszystkie. Większość zawodowych fitnessek zaczyna trening od tego ćwiczenia, bo jest bardzo proste, a rewelacyjne.
artanis
Te przysiady nazywają się fachowo: wykroczne, a wygląda to tak:

http://infobot.pl/r/Imf :)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.