Menu

sok kubus

witam! jak myslicie mamusie od kiedy podawac soczki typu "kubus" moj szkrab ma 10miesiecy

Anita21
 1865  36

Znajdź pytania na ten sam temat:

sok

Odpowiedzi

StepByStep
ja mam wyrobione zdanie na ich temat.... sam cukier.....

Synkowi na pewno ok. 2 urodzin wprowadzę
Anita21
aha no dobrze ze zapytalam bo kolezanka ma syka w tym samym wieku co moj i juz mu podaje(zla) to ja tez sobie poczekam(kciuki)
Joanna30
Mój synek ma 2latka i nie podaje mu Kubusiów i nie bede tego robic są inne o wiele smaczniejsze i zdrowsze niż Kubusie
33anna
Też się nad tym zastanawiałam - od kiedy?
babooshka
ja słyszałam ze lepiej się wstrzymać z ich podawaniem do 3 roku zycia (zdarzają się alergie), a jak musisz to kup te bez cukru i rozcieńcz je wodą ...
myszka838383
mój mały zaczął pić kubusie ( rozcieńczone z wodą) jak skończył 15 miesięcy.
aniula
mój synek je pije(5 lat), córeczka ma 23 m i czasem takze wypije.....moim zdaniem to nic zlego jak dziecko wypije Kubusia..lepsze to niz cola, napoje gazowane z Biedronki , lub te soki na aspartanie!!!A znam mamy co takie podaja swoim małym dzieciom(wow)(wow)(wow)
emiliab
Ja zawsze czytam etykietki na soczkach i odziwo Kubusie i Pysie nie zawierają cukru. Zaczęłam podawać je synkowi ok. 13 m-ca, rozcienczając trochę z wodą. teraz przerzuciliśmy się na soki Fortuny, też bez cukru.
izkalepszy
a jeszcze lepsze bobo fruty mniam(awve)
Juli1303
skoro są soczki przeznaczone dla małych dieci to po co podawać mu Kubusia?? A najlepiej to ograniczyć soki i dawać wodę i niesłodzoną herbatkę
Magdzik
Tak, najlepiej ograniczyć cukier, sól... a dzieci w ogóle nie nabiorą ciałka(smiech) A poważniej, to ja również uważam, że nie ma w Kubusiach nic złego. Owszem, bobofruity i bobovity są lepsze, ale przecież nikt nie poi dzieci samymi Kubusiami. Ja sama dam sporadycznie rozcieńczony z wodą i nic małej nie dolega.(grins)
darzenka
ja dawałam po roku rozcieńczony z woda i małej nic nie było, ani brzuch nie bolał, ani uczulenia nie było
sweetnessa27
A ja w rodzinie mam przykłady co się dzieje po Kubusiach... Te wszystkie Kubusie niszczą wątrobę itp. Dla mnie to te soki to są tylko dobrze wypromowane i nic więcej.

@agakap20 bez urazy ale ta Twoja lekarka musiała być chyba pijana.
sweetnessa27
@emiliab bo nie musi być napisane wprost : cukier tylko może być pod inną postacią.Np. fruktoza...A poza tym te wzmacniacze smaku...Aj
StepByStep
@agakap20 witaminy plus gratisy zapomniałaś dodać.... nie no nie mogę... Zalecenie lekarki??? pfff nieźle....

Kubusie, Pysio i takie tam mają dobrą reklamę, a dlaczego??? Bo są g*** warte a trzeba jakoś zarobić.... Jest tyle soków dla dzieci, po co poić je chemią?????????????????
monique25
mój pił przez jakis czas rozcienczane ale mu zbrzydły a na widok marchewki krzyczy (grins) teraz to tylko wode niegazowana albo herbatke jagodowa popija.
aniula
Dobra dziewczyny..moze i KUBUŚ zawiera fruktoze , ale to naturalny cukier owocowy,,,,(krejzolka) wiec nie przesadzajmy....dzieci nie powinny spozywac cukru ale i tak ich od tego nie uchronimy....nawet niektore soki dla niemowlat zawieraja cukier(zla)(zla) ..A nie kojarze , aby Kubus mial w skladzie konserwanty czy sztuczne barwniki...to juz woda Żywiec zdrój np.cytrynowa , jest gorsza bo ma benzoensan sodu..a ile mam ja podaje swoim dzieciom!...A co do niszczenia watroby to poprostu nadmiar marchwi w diecie nie jest wskazany , i to obojetnie czy w postaci sokow czy innej ..i tego nalezy pilnowac!nikt nie mowi , zeby podawac go codziennie i w hektolitrach ..ale nic sie nie stanie dziecku np. 2 letniemu jak wypije szklanke sokun raz na dwa dni(kciuki)
myszka838383
@aniula zgadzam się z Tobą (kwiatek) Niedługo nasze dzieci będą mogły być na samej wodzie i liściu sałaty..bo wszędzie się coś wynajdzie (pout)
aniula
no ja majac malenkie dzieci raczej przestrzegalam kalendarza zywiecia...ale nie przesadzajmy z tym zeby dziecku nie podawac nic poza papkami , i gotowymi posilkami dla niemowlat.Nie mowie konkretnie o synku Anity....mowie ogolnie o dzieciach ktore skonczyly rok....te maluchy powinny uczyc sie nowych smakow w granicach rozsadku oczywiscie..we wszystkim sa terqz dodatki smakowe, barwniki , konserwanty....takie czasy i nic na to nie poradzimy(smutna)(smutna)
mammma
na pewno nie niemowlętom. to są soki raczej dla przedszkolaków i szkolników. najwcześniej po 2 urodzinach. tak samo z danonkami. dla niemowląt produkuje się soki i nektary bez dodatku cukru i syropu glukozowo-fruktozowego, który jest w sokach i napojach dla starszych dzieci.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.