Menu

spacery,place zabaw itd

jak długo w ciągu dnia przebywacie z maluchami na dworze ??ciekawa jestem(zla)(zla) mi zajmuje to ok 4-6 godzin dziennie,z przerwą tylko na obiad tylko wracamy wieczorkiem na baje(wow)(wow)

smerrfetka
 562  13

Znajdź pytania na ten sam temat:

spacery czas

Odpowiedzi

paulinaf1986
Pewnie zależy od tego jaki maluch duży i jaka pogoda ;-) Ale ja dzisiaj z córcią byłam około 6 godzinek, z przerwą na obiadek i deserek ;-)Bo pogoda była znakomita. (Wikunia ma 9 miesięcy) (kciuki)
emila2606
ja z moimi szkrabami spędzam większość dnia na dorze jak jest ładna pogoda, jak teraz. Dzięki temu dobrze im się śpi w nocy (spi)
myszka838383
to ja nie mam takich luksusow :D mieszkam na osiedlu :/ kolo 9.00 zabieram małego na spacer po sklepach :D troche sie przejdzie..wracamy po psa..troche sie pobawia na dworze i do domku bo o 11.00 drzemka..po obiedzie na godzinke do piaskownicy i tyle. Bedzie lato to znow bedziemy przesiadywac na ogrodku u kolezanki :)
krasna1
tak ok 6 godzin ogólnie
jak się rano zrobi ciepło to i rano będę wychodzić
aisza2108
ja również ok. 6 godz. dziennie jak pogoda dokazuje imały jest zdrowy ( w niedzielę skończy 5 miesięcy), przed świętami załapal katar ,biedaczek nawet jeść nie mógł, jak w domku siedział to ustępował mizernie, ale ostatnie 3 dni na dworze i prawie śladu nie ma
malgosia
ja z małą (6 m-cy) to zwykle około 2 godzin dziennie, ostatnio w weekend pod miasto sie wybraliśmy do lasu, to trochę dłużej nam wyszło,. około 4 godzin.
bella
ja mieszkam na wsi i mam swoj dom z duzym ogrodem. wiec jak tylko jest cieplo, to na dworze spedzamy bardzo duzo czasu. a tak od maja do wrzesnia jak nie ma deszczu to prawie caly dzien, bo mam jeszcze taka kuchnie na dworze. moje corki sa tak nauczone od malenkiego (2 i 13 lat)
Kordelia
Na razie mój młodszy synek jeszcze sam nie chodzi, więc jeździmy wózkiem na spacerki (ok. 4 godzin dziennie), ale jak zacznie chodzić to pewnie jeszcze dłużej będziemy na dworze, bo mam swój domek z ogródkiem:)
myszka838383
u mnie to raczej nierealne zeby z malym caly dzien na dworze byc...bo w domu tez cos zrobic trzeba..maly spi jakies 2 godz ..potem wraca moj facet i obiad trzeba mu zrobic...
Agnieshka76
Mój maluszek praktycznie cały dzień na dworku jak nie z mamą to z babcią. Wracamy tylko na obiadek.
monna16
U nas z tymi spacerami to nie jest wesoło. Dzieciaki mają wieczne kaszle i katary. Jak są zdrowi to starszy chodzi do przedszkola więc jakieś dwie godziny tam urzędują na placu zabaw, a z młodą to wychodzę na spacer na jakieś też 2h bo jakoś tak boję się żeby chora nie była (ale zaczynam sobie uświadamiać że to błędne koło i chyba jak najwięcej powinni być na dworze). Po powrocie z małą jemy obiad, wracają chłopaki i zanim zjedzą jest ok. 17. O tej godzinie to już moje przewrażliwienie mówi mi że zimno się robi.

Reasumując, to i mnie dopadły wyrzuty sumienia i chyba też zacznę z dzieckami tyle czasu na powietrzu przebywać, a nóż chorować przestaną...

Bardzo mi się spodobała przysięga @superlaski1986 (klaszcze)(klaszcze)(klaszcze) i chyba też pomyślę nad takową i nad łóżkiem powieszę (smiech)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.