Menu

Sylwester

Dziewczyny macie już jakieś plany na sylwester wiem że to zawcześnie, ale u mojego męża w pracy już są zapisy na bal, zresztą żeby załapać sie na jakiś fajny bal to trzeba teraz się rozglądać co roku wcześnie są zapisy przynajmniej tak u Nas jest w mojej miejscowości. Siedzicie w domku czy może wybieracie się na jakiś bal??????

iwona1985
 816  20

Znajdź pytania na ten sam temat:

Czas wolny i Sport bal sylwester imprezka

Odpowiedzi

xkasiulax
Ja co roku gdzieś się wybierałam ze znajomymi,ale tego sylwestra chcę spędzić w domciu z Wanesską i rodzinką kurczę to nasz pierwszy wspólny sylwek,więc planuję w domu(grins)(grins)(grins)
karolincia
My też w domciu ewentualnie u teściów
szyszunia102
ja w tym roku ide na sylwestra do moich rodziców. robimy wspolna imprezkę. lubimy z nimi imprezowac.
StepByStep
No my gdzieś na pewno idziemy, bo poprzedniego Sylwka na porodówce spędziłam(grins)(grins)

Raczej znowu ze znajomymi jakiś lokal wynajmiemy
AniaSCh
Dwa lata temu ciąża..., w tamtym roku małe dziecko..., a w tym za duże kompleksy żeby się gdzieś pokazywać....
babooshka
my się wybieramy ze znajomymi (8 os +dwoje dzieci) w okolice Biebrzańskiego Parku (wynajmujemy domek)(kciuki)
Magdzik
My już wiemy, że w tym roku spędzamy w domu Sylwestra. Dzięki tym kilku mandatom męża(zla) Może znajomi wpadną do nas(kciuki)
Nicoletta
impreza na hotelu (aniol)
Paulinka1701
My idziemy z córeczką do znajomych mała domowa impreza :) No i to moje pierwsze święta jak i sylwester z moją córą .(prezent)
robaczek
Poprzedniego Sylwestra spędziłam w szpitalu... A w tym roku spędzę go w domu...
(spi)(spi)(spi)(nigdy)(nigdy)(nigdy)(krejzolka)
emiliab
My będziemy w domu, jakoś nie lubię takich imprez.
isiorek
my rok temu byliśmy w multikinie jako kinomaniacy okropni :D teraz sporo wydatków na remont mamy przed pojawieniem się dzidzi ale jak nie podrożały mozno bilety też chcemy się w tym roku tam wybrać
betty
Natalka do dziadków a my na bal... mamy już bilety, skład ten sam co w tamtym roku (kciuki)
Wcale nie uważam ze to za wczesnie bo tam gdzie my się wybieramy to pod koniec listopada nie było już biletów (jeszcze jedna para chciała do nas dołączyć i juz nie mieli)...
Brygidka82
My pewnie w domu, chociaż z chęcią poszłabym na jakiś bal ale wydatek 400 zł za imprezkę +jakis fajny ciuszek to w tym roku nie ma mowy za dużo mielismy wydatków
renata29
ja będę spać:)))
Anemona
a my wlasnie mam problem, gdzie spedzc sylwester.(pout)
miki1987
my juz jestesmy zapisani:)(grins)
monilajsa
my do pięknego miejsca do ekhm kołdrowa(smiech)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.