Menu

tabletki

wczoraj o 21 zażyłam tabletkę antykoncepcyjną . A dziś od ran wymiotuje chyba się czymś zatrułam .I zastanawiam się czy na wszelki wypadek nie zażyć tej samej tabletki z nowego opakowania ? żeby nie osłabić antykoncepcji .Biorę już 2 tydzień . Co zrobiły byście na moim miejscu ??? dzięki za odp

JAJA
 629  8

Znajdź pytania na ten sam temat:

Planowanie dziecka Zdrowie tabletki

Odpowiedzi

Lucynka
Przeczytaj ulotkę tam na pewno masz wyjaśnione ,co robić w takiej sytuacji.Też biorę tabletki,ale jeszcze nie miałam styczności z taką sytuacją,więc szczerze mówiąc nie wiem,ale wydaje mi się,że działanie tabletek jest w tym momencie osłabione(krejzolka)
elleonora
na pewno nie brałabym następnej z innego opakowania, tylko po prostu tak jak bierzesz codziennie, a zwyczajnie nie współżyj dziś i już :)
mala21
Pytałam ginekologa ile wchłania się tabletka. Pytanie zadałam z tego względu, że ze względu na chory żołądek zdarzają mi się wymioty. Powiedział że jakieś 4 godziny. Więc myślę że jest ok
krasna1
nie potrzebujesz drugiej tabletki
avilla1209
tak jak pisze @mala ale juz musisz stosowac przez jakis czas dodatkowe zabezpieczenie pozniewaz kazde wymioty,przeziebnienia czy biegunka oslabiaja ontykoncepcje!przynajmniej tak moil mi moj lekarz!
avilla1209
antykoncepcje *
madziullka
nie musisz brac...przez 7 stosuj inne zabezpieczenie np prezerwatywy. tak dla pewnosci... ewentualnie najbardziej naturalna antykoncepcje celibat:-)
amalka
Przeczytaj ulotkę (grins) O ile mi wiadomo- jeśli nie wymiotowałaś w ciągu 3- 4 godzin po zażyciu, jest OK! Na mój rozum jesteś zabezpieczona. Pigułka nie czeka w żołądku aż trafi do niego "zastępstwo" w postaci kolejnej dawki więc wymioty (po upływie 4 godzin) nie zmniejszają działania antykoncepcyjnego (kwiatek)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.