Menu

tabletki anty

Hej sluchajcie biore te tabletki marvelon i mam przerwe 7 dni :P i mial okres wystapic juz niby 2-3 dni po wzieciu ostatniej tabletki . a u mnie juz 3 dni po ... I niewiem czy nieraz przy braniu tych tabletkach okres nie wystepuje.

agnieszka1230
 548  6

Znajdź pytania na ten sam temat:

Planowanie dziecka Zdrowie tabletki antykoncepcyjne

Odpowiedzi

monka21m
raczej powinien byc, choc moze twoj ogranizm musi sie dopiero przyzwycaic (jesli jest to twoj pierwszy miesiac ich zazywania). Ja po pierwszym miesiacu brania harmonetu okresu nie mialam (za to cały misiac w trakcie zazywania ich plamiłam), potem po 7 dniach zaczelam brac nowe opakowanie, a po jego skonczeniu juz miałam normalnie ;-)
krasna1
jest taka możliwość....
każda kobieta reaguje inaczej na tabletki hormonalne,
ale dla świętego spokoju zrób sobie test...
Milki
też to brałam raz miałam dzień po raz 7 więc u mnie to różnie bywało w końcu miałam jednodniowe plamienia
JUSTYS
po to jest te siedem dni na pojawienie się okreus masz jeszcze 4 dni więc spokojnie możesz dostać okres nawet 6-7 dnia tylko na ten 8 dzien wez normalnie tabletkę z następnego opakowania
mamaMaksa
ja jak zmieniłam tabletki na inne to okres dostałam dopiero po 7dniach,spokojnie nie masz się czym przejmowac(awve)
mimii
ja okres z odstawienia dostaje 5 dnia.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.