Menu

Tabletki anty i ciąża

Witam. Jakieś dwa miesiące temu odstawiłam tabletki antykoncepcyjne, które brałam przez 3 lata. Okres po tabletkach był normalny. Kolejny trwał prawie 3 tygodnie (2,5 tygodnia plamienia, a pół tygodnia mocnego okresu, że bez tamponów by się nie obeszło). W międzyczasie oczywiście współżyłam. Teraz okres spóźnia mi się drugi tydzień. Nie mam żadnych objawów ciąży, jedynie w podbrzuszu mam takie uczucie, jakbym miała zaraz dostać okres, jednak nic się nie pojawia. Na dniach będę robić test ciążowy, jednak chciałabym wiedzieć, czy Wy też miałyście coś takiego, że po odstawieniu tabletek występowały u Was spore problemy z okresami, a w ostateczności całkowity brak okresu?

Lady92
 364  9

Znajdź pytania na ten sam temat:

Ciąża tabletki

Odpowiedzi

kama86
To się nazywa "rewolucja w organizmie" po odstawieniu hormonów.
Niestety tabletki anty mają spory wpływ dość negatywny na nasz organizm.

Ja osobiście po odstawieniu tabletek które brałam po porodzie miałam tak samo..
Czasem wcześniej@przychodziła czasem później.
jagoda30
To zależy od organizmu,ja w obydwie ciąże zaszłam w drugim miesiącu od odstawienia tabsów i okresy (w zasadzie jeden w pierwszym mies był tylko trochę bardziej obfity) były normalne,o czasie.
amalka
A ja tak trochę nie w temacie- badania hormonalne Ci gin zleci przed wypisaniem tabsów, czy po prostu "wcisnął" tej firmy, której przedstawiciel dał lepszą łapówkę? To też różnica. Dobrze dobrane pigułki, nie powinny aż tak rozstroić Twojego organizmu. Mnie się właśnie po tabsach wszystko pięknie uregulowało...
Lady92
zadnych badań nie mialam robionych. Po prostu.zapisano mi mercilon
Lady92
Też nie za dobrze się czułam przyjmując go przez 3 lata, ale uważałam to za normalne stosując tabsy. Nie mam porównania z innymi, bo to były moje pierwsze. Robiłam test ciążowy i wynik wyszedł negatywny. Do lekarza będę próbowała się dostać dopiero w poniedziałek (o ile mi się w ogóle uda z naszymi kolejkami w przychodniach). A okresu, jak nie miałam, tak nie mam...
amalka
A ulotki nie czytałaś? Jak byk w ulotkach stoi, że gdy wystąpią efekty niepożądane, należy tabsy odstawić i zasięgnąć porady lekarza.

Tak to jest, gdy lekarze nie myślą o pacjencie i jego zdrowiu, a o grantach od firm farmaceutycznych. Zmień lekarza albo poproś o skierowanie na badania.
Beatka9316
Wszystko zależy od organizmu. Każdy jest inny. Ja odstawiłam tabletki i hmm coś koło 3 miesięcy jak zaszłam w ciąże. Okres przez ten czas miałam normalny tak co 30 dni i trwał maksymalnie 5 dni tak jak zawszę. Zanim zrobiłam test ciążowy i udałam się na wizytę do lekarza również odczuwałam ból w podbrzuszu tak jak bym miała właśnie dostać okres. A okazało się wtedy, że jestem w ciąży.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.