Menu

Tabletki anty Vibin

Hej netmamy, zacznę od początku 24.września dostałam miesiączki i zaczełam brać tabletki antykoncepcyjne VIBIN listek tabletek skończył mi się we wtorek 21.pazdziernika, a problem mój w tym że nadal nie mam okresu.
Może któraś z was też tak miała, proszę o jakieś porady.

Gsiaczek
 368  4

Znajdź pytania na ten sam temat:

Dorośli cykl miesiączkowy

Odpowiedzi

amalka
A u LEKARZA byłaś z tym problemem?
amalka
Nawiasem mówiąc krwawienie czasem się po prostu nie pojawia lub zaczyna się, gdy czas na drugie opakowanie. Organizm został zbombardowany hormonami. Musi "wyjść z szoku" (że się tak wyrażę) i wszystko się unormuje. Przyczyna może też tkwić w tym, że antykoncepcja nie zadziałała po prostu...
haniola
Czasami może się tak zdarzyć organizm się dostosuje i to plamienie przy tabletkach placebo się pojawi, czasami się opóźnia i zaczyna jak się bierze następny listek, organizm potrzebuje trochę czasu żeby się przyzwyczaić, martwić się należy jak się nie pojawi po następnym listku w części placebo.No, ale tak czy siak jak bys poszła do ginekologa, a pewnie byłaś to nie zaszkodzi.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.