Menu

Tabletki antykoncepcyjne

Słyszałam że po tabletkach antykoncepcyjnych się tyje, ale czy po wszystkich? Chce iść do gin żeby mi jakieś zapisał, ale boję się przytyć. Możecie polecić mi jakieś tabletki? I podobno tabletki trzeba zacząć brać przynajmniej miesiąc przed stosunkiem, to prawda?

justyna01
 499  10

Znajdź pytania na ten sam temat:

Zdrowie tabletki antykoncepcyjne antykoncepcja

Odpowiedzi

mycha2706
Dobry lekarz zleci badanie hormonów... mój dobry nie jest i się sama badałam.Biorę Diane-35, nie narzekam. Po Stedirylu spuchłam i wyglądałam jak wieprz... Po Rigevidonie też mi nic nie było.. dobrze dobrane tabletki nie powodują zatrzymania wody w organizmie, ale kazda kobieta musi indywidualnie dobrac
jagoda30
zależy od organizmu,mi Rigevidonie i Diane35 nic nie było, a po 1 op Cilestu przerwałam
Zana
dziewczyny już wszystko powiedziały ... może oprócz tego że tabletki chronią od pierwszego dnia brania
KlaudynaK
Po tabletkach się nie tyje. Zmiana hormonalna powodować może większy apetyt. Nie u wszystkich kobiet. Tabletkę bierze się pierwszego dnia miesiączki i od tego dnia jest już ochrona.
Lekarz zrobi wywiad i przepisze tabletki stosowne do organizmu. Czasem lekarze zlecają badania przed przepisaniem tabletek a czasem w trakcie brania - czy są dobrze dobrane. Warto pamiętać aby badania robić regularnie.
Basia1980
tyje się tylko po źle dobranych tabletkach, ja tyłam po takich kiedy lekarz przepisał mi takowe po raz pierwszy i to bez badań. Teraz Mam inne i wszystko jest ok
CzerwonaRoleta
serio Zana? moj lekarz mi kazal czekac 10 dni...
MamaMaya
@KlaydynaK(klaszcze)(klaszcze)(klaszcze)
kaisaa4
po źle dobranych tabletkach się tyje. a właściwie poiwnnam napisać można przytyć. ja sama nigdy nie używałam jednak znam dwie koleżanki (ogólnie nie znam więcej które brałyby w ogóle tabletki - nie rozmawiałam z nim o tym ) i oby dwie przytyły bo miały źle dobrane. zresztą obydwie strasznie dużo, bo nawet 20 kg. potem było im bardzo ciężko zrzucić. jedna nie zrzuciła już wcale (wcześniej baaardzo szczupła z tendecją do chudzizny :) )
mamcia1012
Moim jedynym skutkiem ubocznym po tabletkach (a wypróbowałam ich sporo, zawsze było coś nie tak :/ ) zawsze były silne bóle głowy (krejzolka) Ale tak po za tym nic się nie działo nie przytyłam ani nic ...no po jednych piersi mi spuchły tylko ;)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.