Menu

Tabletki antykoncepcyjne a dodatkowe kilogramy..

Dziewczyny, od miesiąca biorę Microgynon i wydaje mi się, że przytyłam :/, już wcześniej biorąc tabletki miałam tendencję do dodatkowych kilogramów, a staram się pilnować diety i mój jadłospis nie zmienił się, co więcej mam dzieki dziecu więcej ruchu. Jak to jest u Was, może gin zalecił Wam coś lepszego?

avialle
 656  11

Znajdź pytania na ten sam temat:

Zdrowie tabletki antykoncepcyjne antykoncepcja

Odpowiedzi

norbik
Jak karmiłam to brałam cerazette,a teraz cilest ale po żadnych tabletkach nie tyłam
kasia13_archiwum
No ja tez po tabletkach nie tylam... Mialam np. bole glowy, ale nie zebym tyla...
aneczka
ja biore tabletki i tez nie tyje
kasia13_archiwum
No, ale cilest nie bierze sie jak sie karmi... Cerazette sie wtedy bierze... Wiec co ma karmienie do tego, ze przy Cilest @norbik nie tyla?

Po prostu na kazda kobiete rozne pigulki dzialaja inaczej. Kazda z nas ma inny uklad hormonalny i tabletka musi byc dostosowana indywidualnie... Najczesciej niestety robi sie to metoda prob i bledow... i czasem trzeba wyprobowac kilka roznych, zeby trafic (jesli w ogole) na ta jedna, odpowiednia...

Ja ogolnie po zadnej nie tylam, ale jak juz mowilam, mialam bole glowy. Jedyne pigolki, ktore tolerowalam, to byla wlasnie cerazette (jak karmilam piersia)...
kasia13_archiwum
@gochasta... zgadzam sie z toba... ale wiesz... taki zwiekszony apetyty to wymaga troche wiecej dyscyplinki niz zazwyczaj, zeby mu sie oprzec i nzt, aby nie przytyc...
kasia13_archiwum
No, ale tak chyba lepiej... co nie? Mnie np. trudno sie sobie przyznac, ze te dodatkowe 3 kg to od zazerania slodyczy podczas przesiadywania (no... te niewiele) przed kompem... :O
Tylko wiesz co? Ja nie biore tabletek... hm... zapomnialam o tym... Czyli nie mam jak na pigolki zgonic... buuuu...
kasia13_archiwum
A ja Gosienko wybaczam ci interpunkcje... :):):)
kasia13_archiwum
Hahahaha... dobre... A ja usneie tylcko piesowniae niaemiaezcko
kasia13_archiwum
Wiesz... nie chcialam tych wszystkich ä i ö pisac... napisalam wiec ae i oe... huhu... a kto powiedzial, ze ja pisalam po niemiecku??? Hahaha... robilam byki w polskim gosienko... :P
Ale, co ciekawe... to zrozumialas... uahahaha...
Maria25
Na te same tabletki organizm każdej kobiety reaguje inaczej. Mi od razu spasowały tabletki, ale wiem, że moja znajoma musiała zmieniać je z 4 razy, w końcu poszła do innego ginekologa i przepisał jej odpowiednie. Po jednych tyła a po innych miała problemy z cera. Najlepiej zmień ginekologa
avialle
No wszystko rozumiem ale tak jak wspomniałam ja nie jem więcej, ani inaczej niż wcześniej. Myślę, że to właśnie woda, bo piję dużo wody w ciągu dnia, a siku idę może dwa razy :/, zaczęłam się też jakoś szybciej męczyć, tzn. bywam spocona po wejściu po schodach :/. Chyba wybiorę się do gina po miesiączce i pogadam o tym...
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.