Menu

Termin owulacji

Mam takie wątpliwości.Odstawiłam pigułki,czekam na miesiączkę(mam nadzieję że nie pojawi się).Jak to jest z owulacją po odstawieniu pigułek??Czy dni płodne należy obliczać tak jak zanim zaczeło się stosować antykoncepcję czy cały cykl ulega zachwianiu i nie należy się kierować obliczeniami?Pytam,ponieważ zastanawiam sie czy warto już zrobić test czy może powinnam jeszcze zaczekać,bo np.może być zbyt wcześnie aby wykrył ewentualną ciążę...spóźnia się dwa dni.Doradźcie,proszę.

Poziomeczka
 1243  13

Znajdź pytania na ten sam temat:

Planowanie dziecka ciąża starania o dziecko

Odpowiedzi

Poziomeczka
Babeczki,doradźcie mi...(placze)
avilla1209
ja napisze tak!ja odstaswilam pigulki 2 miesiace temu !skad wiesz ze spoznia ci sie okres 2 dni skoro odstawialas miesac temu to skad wiesz ze akurat dwa dni temu mialas dostac!ja pierwszy po odstawieniu nie wiedzialam kiedy bedzie ,drugi tez nie bo nie wiedzialam czy odrazu po odstawieniu bede miala regularny tak jak i przed!nie zrozum mnie zle ale zastanawia mnie skad ty to wiesz!
Poziomeczka
Wiesz,odkąd odstawiłam tabsy minęło już właściwie 35 dni.Zanim zaczęłam brać tabletki miałam okres co 30 dni,wiec myślę że już czas i pora żeby się pojawił,nie sadzisz?Gdybym była pewna co do tego co się dzieje z moim organizmem to nie zadałaby tego pytania,ale nie wiem i potrzebuję porady,dlatego tu jestem:)
avilla1209
wyluzuj!ja tylko zapytalam tak samo jak i ty pytasz!
Poziomeczka
Jestem wyluzowana,po prostu nie bardzo wiem co się dzieje,siedzę tu od 5 rano i nikt mi jeszcze nic nie poradził:(
avilla1209
O TO PRzyKLADOWE WYPOWIEDZI

"moj najdluzszy cykl po odstawiueniu tabletek trwal 51dni,takze na prawde nie masz sie czym przejmowac.Po tabletkach okres zwykle jest bardzo nieregularny.A stres na pewno zrobil tez swoje...nic sie nie martw!"


"tak problemy z okresem po odstawieniu tabletek to normalne"
avilla1209
LINK WYSLALAM CI NA PRIV
krasna1
nie powinno zachodzić się w ciążę 3 miechy po odstawieniu tabletek bo jest większe ryzyko poronienia......
avilla1209
cytuje

"Najlepiej dokończyć przyjmowanie tabletek. Po zakończeniu antykoncepcji hormonalnej powinno się odczekać 3-6 miesięcy i dopiero planować ciążę. W tym czasie należy przyjmować kwas foliowy po to aby zapobiec wadom cewy nerwowej. "


Pozdrawiam serdecznie

Celina Fręczko, położna
Poziomeczka
Wielkie dzieki za pomoc,teraz wiem że powinnam dac sobie na luz:)Buziole dla Was:*
avilla1209
nie ma za co!poszukalam tego na necie!milego dnia i powodzenia
Anciacia
czytalam gdzies, ze przy tych nowych tabletkach nie trzeba czekac tych 3 miesiecy.... ja zaszlam w ciaze odrazu w pierwszym cyklu po odstawieniu i z mala jest ok... po ciazy bralam znowu i po odstawieniu mialam okres po 31 dniach a teraz mam co 29... tak, ze wg mnie skoro sie martwisz idz do swojego gina
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.