Menu

To chyba pech;-( Tesciowie

Kochane powiedzcie mi
Czy jeżeli moi przyszli tesciowie pozarli sie z moim przyszlym mezem
i powiedzieli mu ze go wymelduja z mieszkania.
Maja takie prawo? czy ciezko bedzie?
Niewiem co teraz robic raz jest dobvbrze raz zle a poszlo o mieszkanie ktore chcemy wynajasc zeby byc razem..
tata mojego jest troszke przeciwny naszemu zwiazkowi ale niewiem dlaczego;-9
bardzo mi przykro z tego powodu bo ja niedlugo rodze a moje dziecko niema dziadka;-(

Madziulkaaa
 765  26

Znajdź pytania na ten sam temat:

tesciowie

Odpowiedzi

krasna1
spytaj się go wprost dlaczego jest przeciwny....
jeśli nie załatwisz tego teraz to będzie się to ciągnęło za Wami latami....


myślę,że nie ma prawa wymeldować,

aha i nie pozwól aby ktoś wchodził z butami w Wasz związek....
Renatka2019
Zgadzam się z Krasnusią, zapytaj wprost o co mu chodzi.
Madziulkaaa
Jemu chodzi o to ze po miesiacu zwiazku weszlam mojemu facetowi do lozka i zrobilismy sobie dziecko.
Niepotrafi zrozumiec tego ze my sie naprawde kochamy i chcemy byc razem do konca
andziabuziak
może teść jest starej daty. a jeśli chodzi o zameldowanie ma prawo jeśli syn nie mieszka a posiada tylko tam meldunek natomiast jeśli mieszka wątpię czy może! stawiam 99.9% na to ze nie może. nie dawno był temat o meldunkach.
asiunia83
ty mu weszłaś (grins)(grins) przecież na siłę ty mu nie zrobiłaś dziecka (krejzolka)(krejzolka) oboje to zrobiliście
asiunia83
z teściami tak jest (zla)(zla) tylko nie daj im się od początku
Madziulkaaa
No moj facet niebedzie mieszkal tam gdzie jest zameldowany poniewaz bedziemy mieszkac razem chcemy wynajasc cos.
Ale ja tez nie bede mieszkac tam gdzie mam meldunek ale mama mnie nie wymelduje..
Czy ja moge mojego faceta zameldowac tam gdzie ja jestem zameldowana i tam gdzie bedzie dziecko zameldowane?
beatka7623
A ja bym się nie przejmowała takim paplaniem Przecierpią, pojawi się dziecko i się ułoży Moim zdaniem to jest akt desperacji ze strony teściów :) Minie im to (kciuki) Pokochają wnuka albo wnuczkę i dadzą sobie spokój
mycha2706
Nie może wymeldować,chyba że sądownie.Nie wiem czy jeszcze jest aktualne to,że jeżeli ktoś nie mieszka 6 miesięcy pod wskazanym adresem mozna go wymeldować bez jego zgody.
beatka7623
Oczywiście że możesz
beatka7623
@mycha teraz jest 3 m-ce
Madziulkaaa
Ojj nie nie jezeli chodzi o dziecko. To nigdy go nie zobaczy jedynie co to na zdjeciach jak mu corka pokaze.
Powiedzialam mojemu facetowi ze ojciec niema wstepu do naszego mieszkania.
Bo to juz nie pierwszy raz odpiepsza takie fazy..
beatka7623
Madziulkaaa nigdy nie mów nigdy a poza tym dziecko nie powinno być kartą przetargową Wiem że różnie w życiu bywa i różni są ludzie ale z reguły wszystko po czasie się układa A zawiść może pozostać jeśli będziesz ją pielęgnowała To moja skromna rada :)
Madziulkaaa
beatka7623 to juz nie jest pierwszy raz juz mnie raz tesc o godzinie 12 w nocy wyzucil z domu a juz bylam w ciazy bo mu cos odjebalo.
A niemialam blisko do siebie do domu zeby zajsc na nogach jedynie co tomam wsparcie w moim facecie ktorego kocham bo nie usuchnal ojca co mu mowil
tylko poszedl zamna.
beatka7623
Wiesz co rób tak aby nie mieszkać z teściami No nie ładnie postępuje ale Ty bądż mądrzejsza bo wszyscy na tym ucierpią a nie zdrowe relacje są gorsze niż danie sobie spokoju Nie mówię ci żebyś padała mu w ramiona :)
Madziulkaaa
A jak mam juz tam jechac na noc.
To wole niewychodzic z pokoju i sie z nim nie widziec(placze)(placze)(placze)
Tesciowa jest ok da sie z niapogadac i nie powiem bardzo dba o mnie i o naszego bobasa.
Ja za 11 tygodni rodze ale jezeli on tak bedzie robil to moge i urodzic wczesniej z nerwow;-9
mam poprostu dosyc nic tylko wziasc sznur...
Pateras
no to w kwestii sprostowania, jeśli ktoś udowodni, że nie mieszka pod adresem zameldowania z winy np. ojca z którym się żre bo ojciec jest np. agresywny to nie ma prawa Cię wymeldować. Wiem bo miałem taką sytuację i nie mógł mnie wywalić. Dopiero przy rozwodzie rodziców jest między nimi podział majątku i dopiero potem nakazem sądu musisz się wymeldować chyba że zostajesz z rodzicem który przejmuje lokum :)))))
Pateras
P.S. Teściami się nie przejmuj widział ktoś idealnych teściów(smiech)(smiech)(smiech)
beatka7623
@madziulka z powodu teścia nie psuj sobie nerwów Ważne że masz mądrego chłopaka I to tylko się liczy a teść kiedyś sam przyklapnie na dupie i pożałuje swojego postępowania Nie martw się dziewczyno Wszystko się kiedyś ułoży
Madziulkaaa
Tylko powiedzmikiedy???
ja mam juz dosyc jego wysluchiwania bo to bo tamto
bo moglibyscie mieszkac obok nas klatke dalej albo blok dalej
ale wy nie bo ty sobie wymyslilas ze wracasz do szkoly i takie tam..
Takie jego gadki.
To mu powiedzialam dlaczego nie dowie sie pan czy jest szkola o takim profilu na jaki ja chodze jezeli panu tak zalezy zebysmy mieszkali blisko was.
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.