Menu

Trup

Tylko się nie śmiać! Dziewczyny coś mi chyba w kuchni umarło bo ze wszystkich szafek wydobywa się okropny smród, macie jekieś pomysły jak pozbyć się nieprzyjemnych zapachów? dodam że kuchnia jest po kapitalnym remoncie i ma zaledwie pół roku a szafki myłam wodą z płynem do mycia naczyń i dalej śmierdzi; pomocy

Magdalennka
 1392  14

Znajdź pytania na ten sam temat:

Dom i Ogród sprzątanie dziwny problem kuchnia

Odpowiedzi

krasna1
jejeu no to trzeba znaleźć bo pogrzeb się należy
Magdalennka
to nie z lodówki bo tam to echo śpiewa a tak na serio to szafki przy samej ścianie są nie do ruszenia bo na wymiar wciśnięte, wybebeszyłam wszystko i nic nie znalazłam tylko smród i nie wiem jak się wyprawia pogrzeb dla smrodu ...
myszka838383
(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)
Agnieshka76
No to nie źle. A sami robiliście remont???? Bo jak nie i komuś z ekipy na odcisk nadepnęliście to mogła taka osoba zrobić wam złośliwie nie fajny numer np. schować jajko które zbutwiało albo coś innego równie obrzydliwego. Słyszałam o takich przypadkach.
moniula
jak padl Ci dziki lokator to nie ma wyjscia, trzeba go znalezc. bo do poki bedzie, bedzie smierdzial.
Magdzik
Hmm...nie chcę nic mówić, ale może myszka się wkradła za szafki i tam zakończyła swój żywot? (grins)
Taka prawdziwa myszka, nie nasza... @myszka838383
(krejzolka)
Magdalennka
raczej żaden gryzoń bo mieszkam w bloku i tu wszyscy mają chyzia na punkcie gryzoni i "toxan" leży wszędzie już prędzej kota bym zdechłego znalazła w szufladzie. meble są wpasowane na milimetry....
niespodzianki od majstra też odpadają zostaje mi chyba palnik gazowy... może jest jakiś płyn co załatwił by ten zapaszek
myszka838383
Magdzik (grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins) dobre (grins)(grins)(grins)(grins)
krasna1
może to korniki padły w czasie konsumpcji
a że to są korniki także mięsnożerne to dlatego tak wali
(grins)(grins)
a tak na serio co by nie było,ze jędza jestem to powiem Ci,że u mnie też czasami wali
niby z rur ale okazało się,że to z tej dziurki gdzie komin idzie

smród ciągnie się od piwnicy gdzie jest w tym miejscu kratka ściekowa
hehe
tlolek
nam kiedyś uciekł chomik i zaginął w akcji...znalazł się podczas remontu....miedzi wanna a kafelkową obudową wanny....jak sie tam wcisnął ??
a może to z rur tak śmierdzi....my jesteśmy ponad rok po generalnym i czasem tak jest bo odpływ zlewu jest kiepsko zrobiony pomaga krecik
Kamkamka
ja miałam kiedyś podobny problem
z tyłu lodówki znajduje się mały zbiorniczek gdzie zbiera się woda u mnie to było przyczyną brzydkiego zapachu w kuchni
aniula
mialam tak samo jak Klaudyna(grins)(grins) ...
a tak popwaznie kiedys mysz wlazla mi do kuchenki gazowej..nie do piekarnika, tylko pod ta plyta grzewcza sa te rozne przewody od gazu zaizolowane folia i wata jakąs.....i ta mysz w tej wacie zdechla.....no wiec pieke placek i zaczelo tak capic , ze nie moglam...myslalam , ze cos jest w piekarniku ale nie...rozebralismy kuchenke na czesci pierwsze no i byla..........myszka!!!smrod potworny , a jak sie podgrzala.....mowie wam bakutil w domu!!!!(krejzolka)(krejzolka)(krejzolka)(krejzolka)(smiech)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.