Menu

Truskawki

(awve) Witam!Mamusie powiedzcie mi prosze, czy jesli karmi sie piersia, to jak to jest z jedzeniem cytrusów, czy np. czekolady? Ja karmie Lenke 8mies, i nieraz zastanawiam sie czy moge cos podjesc ale boję sie zeby nie zaszkodzić małej-miała straszne kolki i tak jakos na sama mysl mnie odstraszaja slodycze. A teraz niedługo sezon truskawek czy mozna juz po troszku podjadac? W ciazy sie nimi zajadałam(glodna) i juz mi cieknie slinka na sama mysl o nich:) Mała coraz wieksza, rozszerzam diete ale mimo to...Jak to było u Was , od kiedy zaczełyscie próbowac ,,zakazanych" owoców itd(grins) ??

awula29
 717  16

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Odżywianie czekolada truskawki

Odpowiedzi

monique25
ja w tamtym roku odpusciłam karmiłam piersia zjadłam może przez cały sezon tylko 3 ale za to nadrobie w tym roku juz sie nie moge doczekac :)(glodna)(glodna)(glodna)
isia8410
musisz jeśc ostrożnie gdyż tak jak asafi pisze uczulają:))myślę,że jak zjesz kilka to nic Ci się nie stanie(glodna)
aga24
Uwazaj bo truskawki mocno uczulają wiec OSTROŻNIE!!!
kasia13_archiwum
Jadlam wszystko... (glodna)(glodna)(glodna)
awula29
No własnie słyszałam ze uczulaja mocno(pout) wiec raczej sobie odpuszcze, no moze jedna malutka spalaszuje i wysarczyc musi. Wazniejsze zeby mala nie cierpiała potem przez zachciewajki mamy(grins) Swoje zjadlam w zeszlym roku:))
Kasia13 fajnie sie miałas nie..(awve)
awula29
No własnie ja po orzechach , kapuscie,pewnie tez bym miała kolki na nowo(tzn Lena:)) wiec o nich nawet nie mysle. ale czasem czlowiek nie wie , poprostu tak wyszło..... nikt nie jest alfa i omega.Masz racje siorek81-metoda prób i błedów nam zostaje
Kordelia
To prawda truskawki i cytrusy uczulają. Ja karmiąc piersią w zeszłym sezonie jak mały urodził się- nie jadłam. Teraz jeszcze ciągle karmię piersią , ale już spróbuję trochę zjeść(glodna)(glodna)(glodna) :)
awula29
o... mamamai to niezle pochlonelas tych orzeszków!!!(grins)
awula29
A to co innego to sie rozumie!!!!! (kciuki)
blondiedyta
ja od pocztaku kiedy karmie Dominikę cycunią to jem wszystko praktycznie po czy moze boleć brzusio i cebulke,kapuste białą,czerwoną,kiszoną,pekińską itp jak narazie zauważyłam nietolerancje na grzyby i pomarańcza a tak nic nie uczula jej bo mam zamrozone truskaweczki i koktajle nic jej nie szkodza,ale lepiej uwarzaj :) pozdtrawiam
Frugo
ja tez jem wszystko i karmie piersia i malej nic nie jest
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.