Menu

Trzydniówka u niemowlęcia

Witam serdecznie.Od soboty(3paźdz)moja ośmiomiesięczna córeczka miała temperaturę 38-38.4stopni.Jak miała ponad 38 to dawałam jej panadol dla dzieci,po czym temperatura jej spadała na kilka godzin do ok.37.3-37.5.Wczoraj byliśmy z nią u pani dr która nie stwierdziła żadnych zmian w oskrzelach tylko troszkę zaczerwienine gardełko,zapisała jej syrop bactrim(2ml) co 12godzin.Wczoraj popołudniu zauważyliśmy na klatce piersiowej,brzuszku i skroniach córeczki różową wysypkę.Zastanawiam się czy to czasem nie jest trzydniówka.Dzisiaj(4dzień)córeczka ma temperaturę 36.6-37stopni.Bardzo proszę Was o poradę co mam robić,bo nie wiem czy dalej podawać jej ten syrop.Pozdrawiam gorąco:)

misiowata
 1204  9

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Zdrowie dziecko

Odpowiedzi

patrycja21
a ile jej go podawałaś? bo jesli nie ma już temperaury i łądnie je do ja bym odstawiła
pscolka1987
moze ma uczulenie za syropek ja bym poszła do lekarza....moja tez miała trzydniowke ale bez wysypki wiec niewiem czy wystepuje przy 3dniowce wysypka....
misiowata
dostala syropek 2 razy,wczoraj o 13 i dzisiaj w nocy
myszka838383
mój miał 3 dni gorączke a 4 dnia wysypka ( trzydniówka) idź do lekarza...dla świętego spokoju. Pewnie potwierdzi trzydniówkę i powie Ci czy masz cos podawać dalej
misiowata
Dzięki za odpowiedzi dziewczyny(kwiatek)
JUSTYNA300511
tak to mogła byc trzydniówka.wysypka po trzydniówce oznacza koniec choroby.u mojego synka tak było.najlepiej spytaj lekarza
Dziama
u nas też była ta trzydniówka, ale akurat pięciodniowa. jak wystąpi wysypka to już jest wszystko OK
joannamysz
Moj synek tez mial wlasnie przez 2 dni goraczke, od przedwczoraj ma wysypke, dzis jest najwieksza czyli choruje juz ok. 6 dni. Ma obecnie 16 tyg, sami nie wiemy co mu jest, zastanawialismy sie czy nie ma uczulenia na np. actimel? Tak poza tym mial czerwone gardelko i plesniawki dlatego pewnie nie chcial jesc i pic. ciekawe czy to nie ma jakiegos zwiazku z trzydniowka. Najpierw goraczka potem wysypka, tylko cos za dlugo ma te wysypke!!!!
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.