Menu

tusz do rzęs

hej dziewczyny mam problem z rzesamiotoz mam je dlugie ale cienkie i niestety bardzo proste mozna nawet powiedziec ze opadajace w dol rzadko je maluje dlategotez nie mam wybranego dobrego tuszu bo sie az tak nie znam i teraz wasza rola:
doradzcie mi dobry tusz ktory je podkreci ale nie sklei (dobrze to napisalam? (grins) ) do tej pory uzywalam kilka z avonu i dokonca nie jestem zadowolona. pomyslalam ze jesli zaczne czesciej malowac majac dobry tuz oczywiscie to troche sie podkreca

daisy
 687  15

Znajdź pytania na ten sam temat:

makijaż tusz do rzęs

Odpowiedzi

Magdzik
Ja właśnie chciałam Ci polecić z Avonu tusz, bo ja jestem zadowolona(grins)(kwiatek)
daisy
a ktory dokladnie?
madzia9917
maybelline urzywam i jestem zadowolona. wyczytalam kiedys z gazecie aby podkrecic rzesy urzyc mala lyzeczka i sprobowalam i efekt byl...
Magdzik
(wow) Zamawiałam mojej siostrze, ale nie wiem dokładnie... wydłużająco-podkręcający(grins)(smiech)
kasiulek212121
ja uzywam maybelline i jestem zadowolona.ale na sklejanie rzes mialam kiedys taki fajny,on tak rozrzadzal je,ale nie pamietam ktory to byl.taka szczoteczka fajna byla.
smerrfetka
zanim pomalujesz rzęsy podkręć je zalotką najpierw u nasady rzęs potem w połowie i konce rzęs,a potem pomaluj je tuszem!!(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)
smerrfetka
ja tak robię i mam rzęsy lepsze niż z reklamy(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)(grins)
daisy
dzieki smerfetka uzywalam czasem zalotki ale tylko u nasady nie wiedzialam ze w trzech miejscachda taki efekt a supershock jutro zamowie bo akurat zamowienie skladam a jest teraz w specjalnej edycji ladne opakowanie hehe
daisy
a uzywala ktoras z Was max factor 2000 kalorii?
xkasiulax
ja używam RIMMEL-a extra super lash jest bardzo dobry,wystarczy pociągnąć z dwa razy rzęsy i widać efekt (kciuki)(kciuki) kiedyśdostałam od mam firmy Virtual lash explosion--lipa nie polecam (nigdy)
xkasiulax
max factor 2000 kalorii nie używałam,ale moja mam kiedyś miała i nie narzekała pamiętam,że kosztował 35zł i była zadowolona (grins)
emiliab
Ja używam Miss Sporty. Pogrubia, podkręca i nie skleja. Zaoltka tez spełni swoje zadanie.
Achcha
Max Factor 2000 Calorie to najlepszy tusz od ponad 10 lat! Zawsze w rankingach zajmuje jedno z czołowych miejsc.
izkalepszy
zawsze używam MF 2000KALORIE z czystym sumieniem polecam(kciuki)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.