Menu

tusz do rzęs

jaki używcie i chwalicie sobie dziewczyny?

Nie sklejający rzęs itd. ? Buziaki

mamakarina
 743  29

Znajdź pytania na ten sam temat:

Dorośli Czas wolny i Sport tusz do rzęs

Odpowiedzi

Beki
Telescopic, albo wings l'oreal - dla mnie na co dzień idealne.
Nena
Od kilku lat jestem wierna loreal volumen 4 taki niebieski- wodoodporny nawet w basenie czy morzu nie rozmazuje sie i nie spływa. Jedynie aby go usunąć trzeba kupić płyn do demakijazu loreal- taki przezroczysty bo inne środki nie usuwaja wszystkiego. W polsce cena około 40-50 zł tu płace 15 euro.
Nena
Asiu nie oszukujmy się, jesli naturalnie nie masz długich i gestych rzes to żaden tusz-cudo ich nie wydłuży i nie zmieni- pogrubi moze ale nie przedłuży.
Nena
Ja wystarczy ze raz mazne tym moim lorealem i mam super firany. Ale mam naturalnie długie i gęste- corcia po mnie odziedziczyła.
Ważne jest też by codziennie robić demskijaz bo resztki maskary niestety osłabiają rzęsy, i przynajmniej raz w tygodniu nakładać porzadna odzywke na rzęsy by je wzmocnić.
oli28
Max Factor, 2000 Calorie Dramatic Look
amalka
Colossal Volume Maybelline lub zwykły, najzwyklejszy i supertani XXL Volume Sensique (kciuki) Pracując w drogerii, przetestowałam na sobie (lub klientkach hehe) sporą część asortymentu. Niektóre mascary z Catrice'a też są całkiem, całkiem. Nie byłam zadowolona z większości produktów Rimmel'owskich i nie pojmuję ochów i achów nad częścią asortymentu. Ale to inna bajka i (dla mnie) temat rzeka (grins)
niki30041988
oli28 napisała:
Max Factor, 2000 Calorie Dramatic Look


Lubie ten tusz i kupuję go od 2 lat, teraz dla odmiany skusiłam się na Max Factor Masterpiece Max, który pięknie rozdziela i wydłuża rzęsy:)
MaLaCzarna
GOSH
oli28
@niki30041988 dziękuję za podpowiedz chętnie sprawdzę:)
Nena
Chivas są,są- niejedna moja kumpela czy aktualnie szwagierka-po imprezie zasypia w pełnym makijażu.
oli28
Kiedyś oglądałam w Rozmowach w toku,że są laski które i tydzień potrafią nie zmywać makijażu!!!To jest dopiero szok
szymczyka
mascara maybelline, taka w żółtym opakowaniu, od dłuższego czasu używam.
izkalepszy
Jak mam kasę to Lancome Hypnose a jak mam mniej to Pupa Vamp
oli28
@Eudaimonia a to serum pomaga??
amalka
Tak z innej beczki- z Evelina rewelacyjna jest odżywka do paznokci (kciuki)
oli28
@amalka tak z innej beczki może mogła byś mi polecić jakąś dobrą odżywkę do włosów
amalka
A no polecę (grins) Kup sobie naftę kosmetyczną, odmierz kilka łyżek płynu, bachnij doń żółtko jaja, kilka kropelek witaminy A (może być A+E z kapsułek), wetrzyj to we włosy, owiń głowę (STARYM!!!) ręcznikiem i... zmyj naczynia/ zetrzyj kurze/ posiedź na NM (rofl) Po około 15- 20 minutach dokładnie umyj włosy (ze 2 razy) Kuracja stosowane przez babcie. Lepsza niż cokolwiek "gotowego" (kciuki)
oli28
DZIĘKUJĘ(prezent)
amalka
Nie za ma co (grins)
dagmara88
max factor lub rimel (prezent)(prezent)(serce)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.