Menu

twardniejacy brzuch.......

witam wszystkie net mama ,mam pytanko jestem w 39 tygodniu ciazy i od wczoraj wieczora przez cala noc robi mi sie twardy brzuch przy czym to boli mam czasami mysli ze mi peknie ten brzuch.od czasu do czasu ciagnie mnie na dole brzucha i kluje (nieznosny bol)co to moze byc???
kazda ciaza jest inna w mojej pierwszej tego niemialam czy mzecie mi pomoc???moze ktoras zna z was takie cos??

kwietniowka2009
 7559  9

Znajdź pytania na ten sam temat:

Ciąża twardy brzuch w ciąży

Odpowiedzi

myszka838383
ja tez tak mialam w 39 tyg...przez cala noc byl twardy jak kamień i bolał..a o 4 nad ranem odeszły mi wody :)
krasna1
wydaje mi się,ze nie ma co dłużej czekać
(grins)
porodówka Cię wzywa
(krejzolka)
będzie dzidzia
(klaszcze)
olciae
pewnie porod sie zbliza,latwego i szybkiego porodu zycze(kwiatek)(kwiatek)(kwiatek)
exx11
Wszystko możliwe, że cos się zaczyna dziać! POWODZENIA, czekamy na relacje jak juz będzie "po wszystkim"!
EwaO1810
Zgadzam się na pewno to są skurcze i już nie długo będzie maleństwo w twoich ramionach - powodzenia!!
agnieszka79
ja też jestem w 39 tyg ciąży i tak samo twardnieje mi brzuch od kilku dni,mam nadzieję że to już blisko porodu,bo już nie mogę się doczekac kiedy będzie maleństwo.życzę szybkiego porodu pozdrawiam(awve)
kwietniowka2009
dziekuje wam za odpowiedz,teraz ide do wannybo nieumiem wytrzymac teraz ciagnie mnie czesciej w dol a od 10 do 12.15 mialam bole co 8 co 10 minut ale jak widac znow sa nieregolarne wiec jeszcze poczekam:o)
rybka22
hej ja mam doslowanie tak samo:) przestaje na pare godzin i za chwile znow to czuje w sumie u mnie juz 40 tydzien wiec moze... moze... zycze powodzenia
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.