Menu

ubranka, jakie?

Powiedzcie mi drogie doswiadczone mamy jakie powinnam kupic jakie rozmiary i najlepiej ile mniej wiecej sztuk ubranek na dobry pocztek dla mojego malenstwa? wiadomo, ze juz powoli cos kupuje, chcialabym zrobic taka liste zeby o niczym nie zapomniec:) Wiadeomo, ze nie wiem jakiej wielkosci urodzi sie dziecko, ale co najlepiej zebym miala?

samanita
 680  19

Znajdź pytania na ten sam temat:

ubranka

Odpowiedzi

Basia88r
mi wszyscy mówili nie kupuj za dużo w rozm. 56, bo mały długo w tym nie pochodzi... Bartek urodził się 51 cm długi i ubranka na 56 cm nosił gdzieś do 4 miesiąca...Oczywiście miałam ich mało i co drugi dzień musiałam robić pranie...
Basia88r
Powinnaś kupić body na kr rękaw ok 5 szt
Pajac ok 3-4 szt
Czapeczki 2-3 szt
Ja często ubierałam małego w body na dł. rękaw i śpiochy(kwiatek)
Basia88r
nie wygodne są ubranka zapinane na pleckach...
Ewa0528
Ja nie kupowałam wczesniej zadnych ubranek a do szpitala miałam przygotowane pare kaftaników i spioszków kompletów a kupiłam rozmiar 62 a synek urodził sie i mierzył 61cm potem reszte wiekszych dostałam i kupiłam wiec ja nie pomoge,duzo osób chwali body ale czy sa one dobre na poczatek nie wiem bo nie miałam
Ewa0528
własnie tak jak pisze @ Basia88r ubranka zapinane na plecach sa beznadziejne
monilajsa
ja kupowałam w rozmiarze 62 bawełniane koszulki -5 szt
kaftaniki i śpiochy miałam po 10 szt
2 szt rampersów do spania
3 czapeczki po kąpaniu
malutkie skarpetusie
ze 2-3 kompleciki na wyjście
xkasiulax
Moja miała 52cm długości kupowałam Ciuszki w rozmiarze 56-na początek 8 par śpioszków body-z krótkim rękawkiem i długim miałam najwięcej,kaftaników tez sporo to z takich najmniejszych,5-par skarpetek frotowych i 10-pieluszek tetrowych,i parę flanelowych 4-czapeczki bawełniane to tak na początek miałam,Dużo ciuszków dostałam tylko większych
Basia88r
a ja do dzisiaj nie wiem co to są rampersy(grins)
xkasiulax
''rampersy to takie letnie pajacyki dla niemowląt (kciuki)
karolincia
ja wiele ciuszków nie kupowałam bo wiekszość i tak dostałam i to nowych ubranek od rodziny w różnych rozmiarach, wszystko zależy jak duże będzie dziecko moja była drobna i te małe rozmiary ponosiła dosyć długo z kolei mojej szwagierki urodził się duży szybko rósł i musiała kupować od razu te większe ciuszki, najbardziej przydaly nam się body, śpichy i kaftaniki za pajacykami nie przepadam
monilajsa
rampersy to taki pajacyk bez stóp
Kinga1009
a rozek, czy kocyki to nie kupywalyscie do szpitala? pampersy, rekwiczki zeby pazurkami sie nie podrapalo/???
czapeczki..
ja wpisalam w google wyprawka dla niemowlaka i tak wszystko jak na dloni napisane, no tam jest troche duzo tego ale najpotrzebniejsze na sam poczatek(kwiatek)
ja spodziewam sie dwojeczki ale o ciuszki na poczatek naszczescie nie musialam sie martwic bo mam kochana przyszla tesciowa:))(kwiatek)
dzidzie szybko rosna takze duzo sie nie kupuje z tego co mi wiadomo:)

pozdrawiam:)
monilajsa
tak zapomniałam o rożku i kocyku, miałam dwa koce jeden duży a drugi mniejszy. Rożek może służyć jako podkład na przewijak
koza54
ja miałam mase ciuszków tylko, że ja dostałam od sióstr Ł i trochę tego było. oczywiście większości nie używałam.

Ale nie kupuj dużo. Dziewczyny już wszystko Ci napisały :)
Iwona1977
oj a ja tyle ciuchow dostalam ,ze ponad polowa zostala nietknieta, :)
Ninuka
Lekarz powinien dop koniec ciazy okreskic wage dziecka i jego dlugos na podstawie usg...tyle ze moj pomylil sie o jakies 8 cm i z 1.5 kg(smiech)
Ja mialam kilka zestawow( spioszki i kaftanik)rodzilam latem byly upaly wiec egzamon zdawaly rampersy i body z krotkim rekawkiem i dlugim.Kupilam ciuszki na 50 cm pamietam mialam jedna taka koszulke reszte na 56 bo dziecko mialo byc male i chodzil w nich krotko niektore od razu byly za male(grins)
korek221
ja 2 reklamówki ciuszków zostawiłam w szpitalu ba miałam stosik ubranek na 54-56 rozm. a Grześ od razu walnął z "grubej rury"(smiech) miał na starcie 59 cm i 5 kg...do niczego się nie mieścił...mąż z moją siostrą latali jak oparzeni po niemowlęcych sklepach i kupowali ciuszki na 61 - 64cm ,a młody 3 tygodniach już wyrósł(krejzolka)
samanita
dziekuje wam :) zrobilam sobie juz taka orientacyjna liste:)
beatka7623
W zależności kiedy będziesz rodzić :)
ja idąc swoim doświadczeniem kupowałam ciuszki w rozmiarze 62 ponieważ starsza córcia urodziła się dł. 57 więc te ciuszki w rozm. 56 były za małe Młodsza urodziła się dł. 53 więc musiałam dokupić ubranka w rozm. 56 (grins)

Co by nie było ja kupowałam po 8 par czyli:

8 body na długi
8 body na krótki
8 pajacyków
8 śpioszków
8 kaftaników
8 półśpioszków (je uwielbiałam )

no i oczywiście sweterki bluzy, spodenki na wyjście skarpetki, sukieneczki, czapeczki , kurteczki itp.

To zalezy od pory roku
(grins)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.