Menu

UP a umowa o dzielo, zlecenie

kochane jestem zapisana w UP jako bezrobotna. czy musze ich informowac o tym ze podjelam prace na 1 dzien na umowe o dzielo?? czy musze im ta umowe dostarczyc czy ich nie interesuja takowe umowy?? w piatek bede podpisywac liste wiec sie dopytam ale chcialabym sie tez od was dowiedziec. i jak to jest jeszcze z umowa zlecenie?? czy jesli podejme prace na umowe zlecenie to czy moga mnie wypisac z urzedu?? dzis pracowalam na umowe o dzielo i 44zl zarobilam(.....) zawsze cos.... zna sie ktos na czyms takim. z gory dziekuje za odpowiedzi. pozdrawiam

jadzia23 Mamusia
 321  9

Znajdź pytania na ten sam temat:

praca brak pracy

Odpowiedzi

jadzia23 Mamusia
hmmm @ kochani mialo byc poniewaz jest z nami mezczyzna.... :)(awve)
myszka838383 Mama
Pracowałam kilka miesięcy na umowę zlecenie. Oczywiście musiałam zgłosić się do UP ( w ciągu tygodnia) z umową i zostałam wyrejestrowana.
Magdzik Mamusia
Musisz to zgłosić i Cię wyrejestrują, jak Myszka pisze
jadzia23 Mamusia
ale to byl tylko jeden dzien jednorazowo.... hmmmm dziwne ale moge od razu sie zarejestrowac z powrotem??
Magdzik Mamusia
Każda umowa o pracę obowiązuje do wyrejestrowania się w urzędzie pracy, dopytaj dokładnie w urzędzie pracy
Runka ExpertMama
a nie moglas podac danych meza do tej umowy o dzielo?? wtedy bys nie musiala podawac tego w UP i nie zostalabys z niego wyrejestrowana... umowe zlecenie tez mozesz spisac na meza/mame/siostre a ty wykonywac prace osobiscie i wtedy nie bedziesz miala problemu z tlumaczeniem sie w up i nadal bedziesz zarejestrowana
clyde22 SuperMama
Umowa-zlecenie to tytuł do ubezpieczeń, więc wyrejestrują Cię z UP. Nie wiem jak z dziełem jest... Może zrobić, jak pisze Runka?...
jadzia23 Mamusia
hmmm juz za pozno juz bylam i umowa spisana .... na mnie. kurcze nie wiedzialam ze moze to byc problem:( no nic dzieki za odp.
Iwona1977 Mama
Teraz to w UP dają pracę na umowę zlecenie
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.