Menu

urok

drogie mamy czy wiecie jak zrzucic urok.... ludzie maja czasami wredne oczy , a potem dzieci placza histerycznie... Doswiadczyłam to pare dni temu wiec chcialam pomoc mama.... Dzwoniłam do mojej mamy a ona obdzwoniła cala rodzine zastosowalam to i przeszlo... jak znacie jakies sposoby to napiszcie... ja pisze co pomoglo mojej małej;1) sciagacie brudne ubranko z maluszka zrzuacie je w kat pokoju zakladacie czyste i lizecie czolo maluszka i spluwacie przez lewe ramie ...powtarzacie to trzy razy. 2) kladziecie dziecko na srodku pokoju i ktos najmodszy z rodziny przechodzi trzy razy dziecko okrakiem.

coolbeti
 2306  46

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Opieka nad dzieckiem urok

Odpowiedzi

kasia13_archiwum
To musze sie zapytac meza... ;D;D;D On zawsze cos tam mamrocze pod nosem, jak ktos sie na nasze dzieci popatrzy, a nie daj boze komplement powie... to on od razu cos tam po swojemu (arabsku... ;D;D;D)... Jak sie pytam, co tam sobie gada, to on ze zeby uroku nie bylo... ;D;D;D;D;D Dla mnie totalny bzdet...

Ja ze swojej strony NIC nie robie... ;)))
Izka82
hahahahahaha ty tak na powaznie? ja nie wierze w takie rzeczy. juz bardziej wierze w duchy,
a czym takie zauroczenie niby sie objawia? to ze dziecko placze?
kasia13_archiwum
Lizac po czole... ;D;D;D
Izka82
ale dobra zdradze ci moj sposob
ja jak ktos mi dziecko zauroczy, to rozbieram je do nagusi, smaruje musztarda, ktora trzeba kupic w dzien pelni ksiezyca.
pozniej wolam moje dwie kolezanki i i stajemy w kregu nad dzieciakiem i tanczymy przez godzine. urok znika jak reka odjal
kasia13_archiwum
A ja wam powiem inny sekret... Mojej pomogla ostatnio lewatywka... Zrobila kupe... i urok minal... Poszla znowu spac (a to byla polnoc... uuuuu)...
mysza
ale się uśmiałam :)))))
mysza
@Reni proszę Cie bo wpadne w paranoję i będę na ulicy wypatrywac ludzi o wrednych oczach i lizac malego po kazdym spacerze :)) no ale każdy robi co uważa :))))
pioreckaagniesz
niejest to brednie są ludzie tacy co mają dar dawania złego uroku na ludzi kwiaty i dzieci ja osobiście znam taką osobe.
kasiunia1
ale jaja......nie moge ale brednie....
kasiunia1
oj oliwusia.....dobre dobre co niektórym potrzebny spacerek...hihiih
pioreckaagniesz
już nie pisze bo zaczyna sie robić nieciekawie a ja za nerwowa jestm . Byle by tylko kótraś kiedyś nieszukała tego pytania
anetakam0
:)

spacerek w ramach odczyniania uroku

już (chyba) Sienkiewicz kazał do pieca chlebowego na trzy Zdrowaśki...
kasiunia1
na spacerek w ramach zmadrzenia....hihihiihihihhi :) :)
no nie moge ale jaja....:)
kasiunia1
hahahahah........
kasiunia1
szkoda gadać a rubcie wy se te swoje odczyniania nic mi do tego mama kiedyś mi opowiadała jak ona była taka naiwna i uwiezyła w te uroki.....gdybym niezmadzała to dziś byłabym kaleka......
kasia13_archiwum
A ja sobie tak mysle, ze to dziala, bo jak dziecko zobaczy, jak ci dorosli sie wydurniaju, to az oniemieje i z tego wszystkiego zapomnie sie drzec... No wezcie... jakby kto przez was skakal... a wy lezycie na podlodze po srodku pokoju... Juz nie mowiac o tym lizaniu i pluciu... ;D;D;D Dla mnie to nie jest smieszne... ;D;D;D Dla mnie to megasmieszne... ;D;D;D
kasia13_archiwum
Powiem tak... wierze, ze sa osoby, ktore moga miec takie oddzialywania... no cos w rodzaju zlego uroku... Tu nie powiem, ze to nieprawda...
Tylko, ze nie wierze, aby akurat te czary mary pomagaly to zlo odczynic...
kasiunia1
Mojej mamie kazali mi pare pieluche między nogi wiazac jak miałam pół roku z powodu jakiegos tam uroku i zeby tak nosiła przez pare miesięcy.....bo powiedzieli ze jesli tak nie zrobi to ja nie będze chodzić.....robiła tak tydzień.i dobrze że poszła później z tym do lekarza i lekarz kazał natychmiast przestać bo przez to bym mogła niechodzic lub kuleć......
kasiunia1
aa szkoda gadaćmiłego popołudnia mamusie...u nas słoneczko
pioreckaagniesz
NIE JESTEM GŁUPIA SWOJE ZDANIE MAM PRAWO MIEĆ!!!A CO DO UROKÓW TO ROBI SIĘ PRAWDZIWE ODCZYNY NIE TAKIE JAK TU SĄ OPISANE JAK SOBIE POCZYTACIE TROSZKE TO ZNAJDZIECIE ALE PO CO CZYTAĆ LEPIEJ WYŚMIAĆ ZERO IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.