Menu

waga po porodzie

Jak dużo przytyłyście w ciąży. Jak długo zrzucałyście wagę.Karmię już. piersią 5 miesięcy i od miesiąca waga stoi jak , a mam zamiar karmić 2 lata moja kruszynka waży już 9 kilo. Ona przybiera a jak "stoję"......Piszcie netmamy!!!!!!

KALINA76
 1219  19

Znajdź pytania na ten sam temat:

1-3 lat Zdrowie waga po porodzie

Odpowiedzi

madusia
ja w ciazy przytylam ok 10kg,po porodzie wazylam 49,dwa tyg.po urodzeniu Wiktorka wazylam 47kg,a teraz nie wiem ile-moj Wiktorek ma 3 miesiace i wazy 6500g
smerrfetka
po porodzie zostało mi 8 kg,zżuciłam 4 i 4 zostały ale byłam chuda przed ciążą ważyłąm 49 kg więc teraz cieszę się że mi zostało bo o wiele lepiej się czuję niż szkielet chodzący bo byłam kości hehe
kasia13_archiwum
Przytylam jakies 9 kg w 1. ciazy, 7 kg w drugiej ciazy...
Moje cory karmilam rok i 15 m-cy...
One rosly i grubly a ja chudlam...
Zaraz po porodzie wazylam tak jak przed ciaza... w domu chudlam 1kg na dzien... potem wolniej, ale na koncu i tak wazylam jakie 5-10 kg mniej niz przed ciaza...
Po odstawieniu od piersi oczywiscie nadrabialam powoli utracone kilogramy... ;D;D;D
tereska19
JA PRZYTYLAM 11 KG I MALY MA JUZ ROCZEK A MI DOPIERO SPADLO JAKIES4 KG OD PORODU..MASAKRA HEHE
lolita
ja w pierwszej ciazy przytylam 10 kg i 2 tygodnie po porodzie juz wazylam jak przed ciaza,ale przyznam,ze potem karmiac piersia zaczelam tyc.Bylam wiecznie glodna i po kilku karmieniach nocnych jak rano wstawalam to musialam od razu cos zjesc.Jak przestalam karmic to zrobilam rygorystyczna diete i wrocilam do formy.
W drugiej ciazy przytylam 19kg.Mala ma juz 5 miesiecy a mi jeszcze te 8 kg zostalo:(((
lolita
47?????????????Slyszalam o 30 ale az tyle.............???
aga76ta
20 kg.
juz to wszystko zrzucilam...jeszcze tylko 3 kg no i ten brzuch jakos ulozyc :-)
KALINA76
Ja w pierwszej przytyłam 42 kg i zrzuciłam w 10 miesięcy. w drugiej ciąży 35 kg, tak już jest w ciąży jestem wielka. Zostało mi jeszcze 10 kg , które właśnie mnie nie chcą opuścić. No cóż trzeba sie jeszcze trochę pomęczyć.
Izka82
ja przytylam 35 kg, w ciagu 4miechow schudlam 25 kg teraz zostalo jeszcze 10kg. karmie piersia wiec nie moge drastycznie sie odchudzac, ale odstawilam wszelkie slodkie, wszelkie tluste rzeczy i robie codziennie brzuszki. kupilam sobie jeszcze kadete dvd z areobikiem i cwiczylam, choc teraz nie mam juz na to sily. chcialabym te 10 kg zrzucic do wiosny, bo musze w koncu jakies ciuchy sobie nowe pokupowac.
marzenkag
ja przytylam tylko 3,5 kg a mala wazyla 3 kg wiec nie mialam co zrzucac.
irekzboralski
ja przytyłam 21 kg i zajęło mi pół roku zrzucenie przy karmienu piersią
betty
w ciąży przytyłam prawie 30 kg i potrzebowałam rok żeby to zrzucić... teraz jestem jeszcze większa laseczka jak przed :)
KALINA76
Dziekuje za wypowiedzi jakoś muszę sobie sama poradzić jak zawsze.:)
KALINA76
magic a nie miałaś problemów przy porodzie bo u mnie skończyło się podwójną cesarka.
madusia
@magic moja znajoma w ciazy przytylam ok55kg i ma wzrostu 158cm-nadal wuglada jakby miala jeszcze ze 3 razy urodzic:*
madusia
@Magic :D:D :*
KALINA76
ja przy jednej i drugiej ciąży miałam w końcowej fazie nadcisnienie. Taki juz mój urok puchłam w ciąży jak pączek hi hi ale za to mam przecudowne córeczki warto było.
Basia1980
Ja przytyłam 25 kilo i wszystko "poszło mi w brzuch", jestem juz prawie 6 miesięcy po porodzie i właściwie mieszczę śię we wszystkie ciuszki sprzed ciąży tylko został mi brzuch więc zaczęłam ćwiczyć, ale na rezultaty trzeba mi jeszce poczekać:)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.