Menu

witaminy????????????

dziewczyny....w sobotę kupiłam sobie tabletki Doppel herz na włosy i paznokcie i od paru dni jak je zażywam boli mnie żołądek..dzisiaj mam straszną biegunke :/ Myślałam że zaszkodziła mi fasolka po bretońsku którą jadłam w sobote na obiad albo wieczorna kiełbaska z grilla..ale dzisiaj siostra powiedziala mi że jej koleżanka brała Skrzypowite i musiała odstawić bo wymiotywała :/ myślicie że te moje rewolucje żołądkowo-jelitowe mogą być od tych witamin????

myszka838383
 762  14

Znajdź pytania na ten sam temat:

Zdrowie zdrowie

Odpowiedzi

tlolek
moja koleżanka tez po skrzypowicie wymiotowała okazało sie że jest uczulona
Matina
Amoże w wyniuku tak dobrego odżywiania - kocham fasolke! i kiełbaskę! - masz tych witaminek ile trzeba? Co za dużo to niezdrowo. Odstaw i obserwuj (grins)
mammma
takie preparaty wieloskładnikowe (tablety perszingi) baaaaardzo podrażniają żołądek. moja matka juz prawie leczyła się na wrzody, aż w końcu dermatolog ją oświeciła (brała Merz Special Drages). jak odstawiła to problemy się skończyły.
myszka838383
dziękuje dziewczyny (kwiatek)(kwiatek) kurcze szkoda ...juz tak dawno zamierzałam sobie to kupić..a teraz jak juz mam to mi szkodzą (pout)(pout)(pout)(pout)(pout) no cóż (placze)
myszka838383
moja siostra zażywa belisse i nic jej nie jest..moze tego sprobuje..jak sie okaże że jest to samo to dam sobie spokój z tymi dragami :D :D strasznie wypadaja mi włosy i fryzjerka zaleciła mi to łykać...ahh zobaczymy :) dzieki jeszcze raz :)
flame123
ja brałam silica i nic mi nie było(awve)
mirekewa69
Mi po tabletkach tego typu,zaczęły łamać sie paznokcie,włosy wypadać garściami a na twarzy wyskakiwały krostki.Generalnie robiło się to czemu miały zapobiegać.szok !!!(smiech)
myszka838383
o matkoooo (grins)(grins)(grins)
mammma
@flame123... ja też brałam silicę i uważam że jest ok
Nikolka
mi tez wypadaja bardzo włosy..nie lepiej stosowac jakis preparat do wcierania z aminoksilem,np loxon?
Madzik8889
Ja brałąm falvit bo po ciąży włosy mi wypadały i nic mi po tych tabletkach nie było....więc może spróbuj tych tabletek są tańsze i może Tobie też pomogą...koszt około 10 zł. za 30 tabletek:)))Pozdrawiam(kwiatek)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.