Menu

wlasne M

Musze sie z wami czyms podzielic -
Moje kontakty z rodzicami sa takie jakie sa wiec gdy dzisiaj zadzwonil moj ojciec bylam w szoku, bo nie pytal jak zwykle o braciaka tylko kazal mi przygotowac dokumenty calej naszej rodzinki i mu dzisiaj koniecznie przywiezc Powiedzial mi ze niewiele dla mnie zrobil i chce mi pomoc bo ma mozliwosc zalatwienia mieszkania a wlasciwie kilku w Warszawie sa to mieszkania spoldzielcze ale zadluzone tak wywnioskowalam i za 30 tys takie mieszkanie mozemy miec (teraz wynajmujemy)metraz ok 50m kwadratowych tak bardzo bym chciala aby sie udalo i choc raz spelnil swoja obietnice a z drugiej strony sama na siebie jestem zla bo jak sie nie uda to moje nadzieje (placze) sama niewiem co mam myslec cieszyc sie i modlic czy dac na luz ale to trudne to tylko tak aby sie wygadac

dyska29
 561  13

Znajdź pytania na ten sam temat:

Dom i Ogród mieszkanie

Odpowiedzi

Nula139
fajnie jest mieć wreszcie swoje mieszkanko,mam nadzieję że Tobie się uda.
Tylko dokładnie sprawdź jak to jest z tym mieszkaniem,30 tysięcy to mało,a jesli jest zadłużone to długi mogą przejść na Ciebie.
ani96
Ojciec chce napewno dobrze, zawsze to będziecie we własnym M . Trzymam kciuki(kwiatek)(kwiatek)
Ewa0528
Napewno sie uda i bedziecie miec swoje mieszkanie(grins) trzymam (kciuki)
dyska29
Nula moj maz jest takim czlowiekiem ze wszystko sprawdzi 100 razy a na sprawach prawnych i urzedowych zna sie swietnie
ADAMSKA98
trzymam kciuki aby się udalo ,a z drugiej strony ojciec chyba by was nie wsadził w jakies bagno
dyska29
ADAMSKA swiadomie nie wiec trzeba bedzie wszystko sprawdzic dokladnie
ADAMSKA98
no tak llepiej sprawdzic dwa razy niz potem miec klopoty
rozowa82
trzymam kciuki zeby sie udało(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)(kciuki)
emiliab
Trochę więcej wiary w ludzi. Po za tym ta propozycja przyszła do Ciebie tak niespodziewanie i nic nie tracisz jakby co. Będzie dobrze.(kciuki)(kciuki)(kciuki)
dyska29
emilab moze i tak ale martwi mnie jedno moje dokumenty dam ojcu wszystkie dane osobowe nr dowodu itd ale on musi dac jej tamtej osobie ktora ma to zalatwic bezposrednio
dyska29
emilab moze i tak ale martwi mnie jedno moje dokumenty dam ojcu wszystkie dane osobowe nr dowodu itd ale on musi dac jej tamtej osobie ktora ma to zalatwic bezposrednio
dyska29
*emiliab mialo byc
joana1983
Miło ze strony Twojego ojca. Ja tam wierzę że ludzie się zmieniają(kciuki) Nie martw się na zapas(kwiatek)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.