Menu

wstydliwe pytanie

moja znajoma od trzech dni nie umi i oddac moczu i dzie ale robi tylko po kropelce a przytym ma uczucie opuchniętych nóg co może byc przyczyną czy może coś na to poradzić

bako
 642  12

Znajdź pytania na ten sam temat:

Zdrowie zdrowie

Odpowiedzi

tlolek
do lekarza i to już...
StepByStep
Zapalenie pęcherza, problemy z nerkami... Tylko i wyłącznie wizyta u lekarza.

Może łyknąć sobie np. Urosept, ale to raczej za bardzo nie pomoże skoro ma aż taki problem
andziabuziak
kurcze moze ma coś z pęcherzem :/ przestań to żadne wstydliwe pytanie to coś mogło spotkać każdą z nas ..
ADAMSKA98
do lekarza moze miec rózne przyczyny
mala21
opuchlizna jest przez mocznik, nerki mogą działac nie tak jak trzeba z jakiegos powodu, wiem że przypadki są różne, ale u mnie w rodzinie u jednej osoby zaczeło się podobnie, a teraz jest w stanie cięzkim... takich żeczy nie można zaniedbac
frytka
Również myślę,aby szła jak najwcześniej do lekarz.
Iwona1977
Prawdopodobnie to cos z nerkami, i przez to nogi puchna ,szybko do lekarza
kasiam146
mi sie wydaje ze to moga byc nerki niech idzie jak najszybciej do lekarza
karolincia
to jest bardzo ważna sprawa jak najszybciej do lekarza bo moze być kiepsko
Anka05
Do lekarza i jeszcze raz do lekarza!!!
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.