Menu

wymioty a zastrzyk

chodzę z moją 6 letnią córunią od piątku wieczora na zastrzyki -córka ma je brać 2 razy dziennie ,lek nazywa się Biofuroksym.Wczoraj i przedwczoraj było ok ale dzisiaj mała po zastrzyku (minutka lub dwie) zwymiotowała i stąd moje pytanie czy tak działa na nią stres spowodowany zastrzykami czy też iść do lekarza dodam iż w ciągu dnia nie wymiotowała i brzuszek też ją nie boli.Jeśli to stres to jak ja mam jej pomóc to przezwyciężyć skoro ona bardzo dobrze wie po co idzie i że będzie ją bolało ....a kurację ma aż do piątku (14 zastrzyków) (smutna)

izabela84
 1249  6

Znajdź pytania na ten sam temat:

6-13 lat Zdrowie zastrzyki

Odpowiedzi

Beki
Może jakaś maść znieczulająca w miejsce wkłucia?
rozowa82
a mnie sie wydaje ze poprostu tak płąkała ze od tego zaczeła wymiotowac, popros o znieczulenie, moze dodadzą jej troche do zastrzyku...
... moja niedawno tez miała te zastrzyki, cos strasznego, bardzo bolące , domięsnowe....
izabela84
właśnie że nie płakała wogóle więc wymioty z płaczu odpadają....ona nigdy nie płacze przy zastrzykach(kwiatek)
dzikakobieta
zastrzyki faktycznie bolace ale ten antybiotyk szybko i dobrze dziala.Musi to jakos scierpiec,moze jakas nagroda po zastrzyku ja podbuduje,jakas mala zabaweczka albo slodkosc,gazeta,cos co lub;) Trzymam za was kciuki(prezent)
dzikakobieta
a wymioty to ze stresu,sama bralam te zastrzyki w dupsko przez 10 dni i boli jak jasna cholera,nie moglam lazic tak mnie dupa bolala a spalam tylko na wzak,niech sie trzyma twoja corcia,jakos to przezyjecie
izkalepszy
moja też miała antybiotyk dożylnie,miała podawany Dicoflor osłonowy na żołądek...zdziwiłam się bo myślałam że jak dożylnie to nie trzeba a jednak trzeba
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.