Menu

Wypadanie włosów!!!

dziewczyny od porodu strasznie wypadają mi włosy stosowałam różne odżywki i nic:(znacie może jakiś sprawdzony sposób

oli28
 612  19

Znajdź pytania na ten sam temat:

Dorośli Zdrowie wypadanie włosy

Odpowiedzi

niki30041988
Jestem 8 i pół mc po porodzie, 2 mc po nim zaczęłam gubić włosy garściami, teściowa poleciła mi branie skrzypovity, ale tej zwykłej i efekty pojawiły się po 2-3 mc jej brania i dalej biorę 1 tabletkę dziennie. Mnie pomogła. Polecam i Tobie, dużo nie kosztuje ok 25 zł.
malutka543
Na moje wlosy niestety zadne witaminy nie dzialaly i musialam je troche przezedzic:) fryzjerka sciela mi je do ramion i zdegarzowala koncowki i wlosy po 3 dniach przestaly wypadac:)
oli28
biorę cały komplet witamin ale raczej to nie działa na moje włosy,babcia doradziła mi żebym płukała w pokrzywie i też nic:( malutka543 również podcięłam trochę włosy,ale jak wypadały tak wypadają.Odporne są na wszystko
malutka543
A masz grube wlosy?
malutka543
http://m.poradnikzdrowie.pl/ciaza-i-macierzynstwo/mama-po-porodzie/Skad-sie-bierze-wypadanie-wlosow-po-ciazy_35958.html
tlolek
a więc tak...
na efekt specyfików do włosów trzeba trochę poczekać, zresztą w artykule podanym przez @malutka543 jest to opisane. Żeby zadziałały potrzebne jest regularne stosowanie.
Mnie wypadały garściami (wypadają nadal choć jestem 2lata po porodzie) ale u mnie zawiniły tabletki anty bardzo zle dobrane. I jak to mówi mój gin iż problemy z hormonami najpierw ukazują się w problemach ze skórą i włosami.

Widziałam efekt po stosowaniu szamponów i odżywek bez parabenów np. z "barwy" albo "green pharmacy". Dodatkowo robołam po każdym myciu wcierki z wody brzozowej na przemian z wodą pokrzywową.
tlolek
*robiłam
przepraszam za błąd
oli28
dzięki dziewczyny za rady(prezent)
amalka
Jedz produkty bogate w siarkę (pazurki też na tym zyskają) i ogólnie zdrowo się odżywiaj. Włosy rosną od CEBULKI.
oli28
amalka na ogół staram się zdrowo odżywiać,chociaż czasami pokusa mnie dopada i coś zjem typu pizza:)poczekam jeszcze z miesiąc skorzystam z waszych rad,jak nic nie pomoże to chyba,radykalnie skrócę włosy(placze)
LaMandragora
To potrzebuje czasu, to po pierwsze.
Po drugie. Zawsze bede pisac to. Oczysc jelita. Mikstura Sloneckiego np.
Jelita moga byc nieszczelne, moga miec nadzerki i moga byc zawalone. Oczyscic, uszczelnic i brac te swoje witaminki dodatkowo.
To, ze bierzesz suplementy, nie jest powiedziane, ze Twoj organizm je wchlania.
Wiekszosc ludzi mam pouszkadzane, zamulone jelita.
To nie jest stan chorobowy jako tako, ale powoduje wiele stanow chorobowych, bo np. nasz organizm nie jest w stanie przyjmowac wszystkich potrzebnych mu skladnikow odzywczych, jakie dostarczamy wraz z jedzeniem. Wiekszosc po prostu wywala.
Dlatego zdrowe jelita, czyste jelita, sa bardzo wazne.
W sumie przy wiekszosci, jezeli nie wszystkich, kuracjach naturalnych, zaczyna sie wlasnie od tego. To podstawa i tyle. :)
LaMandragora
ma* a nie mam :(
oli28
LaMandragora wiem,że potrzeba czasu,ale ile??bo u mnie to już trochę trwa.Jak w takim tempie,będę gubiła włosy to na święta,będę łysa.Mąż się śmieje,że gubię włosy bardziej niż nasz piesek sierść.
amalka
A przyglądałaś się skórze? Pytam o to z dwóch powodów:
1- czy nie ma strupków, krostek, łupieżu...
Moja siostrzyczka- mająca niegdyś burzę włosów- na skutek choroby skóry, straciła połowę loków. Razem ze strupkami odpadały pasma włosów. Kilku dermatologów, masa zabiegów, leków, wydanych pieniążków... Do tej pory nie wiadomo czym było to wszystko spowodowane (pout)
2- czy nie ma "meszku"- krótkich, nowo rosnących włosów

Po porodzie normują się sprawy hormonalne. Normalne, że włosy wypadają.
oli28
byłam u lekarza,robiłam badania i wszystko wyszło mi ok,lekarz powiedział,że może to z nerwów,ale nie jestem osobą,która często się denerwuje raczej optymistycznie podchodzę do życia u dermatologa też byłam i żadnej logicznej przyczyny nie znalazł.
monkawwa
W ciąży włosy są mocne i gęstnieją, jednak po porodzie zawsze wypadają, zwłaszcza gdy się karmi a dodatkowo wypadają gdy podczas porodu było podawane znieczulenie. Niestety znieczulenia powodują to, że włosy dużo bardziej wypadają. Ja mam ogromny problem z włosami wypadają mi garściami, w pewnym momencie byłam przerażona, że niedługo będę bez włosów. Pytałam w aptece o jakieś tabletki, pani powiedziała mi, że jeżeli karmię to nie powinnam zażywać żadnej skrzypowity itp. ponieważ to wszystko przenika do pokarmu. I stosowałam tylko szampon, który nic mi nie dawał;/. Kuzynka jakiś miesiąc temu powiedziała mi, że na szkole rodzenia zalecali zażywanie olej z wiesiołka i tabletki z drożdży piwnych. Iże ona stosuje i jest zadowolona. Więc kupiłam i stosuje i chyba mi pomagają. Dalej wypadają ale jakby mniej i grzywka mi się robi, bo włosy zaczynają odrastać. Więc możesz spróbować.
LaMandragora
Przede wszystkim kierujac sie Twoim zdjeciem na awatarze, widze, ze masz dlugie wlosy. :)
I ciemne, czarne chyba, co?
Jezeli taki dlugi, czarny wlos poleci na podloge to robi duzo wieksze wrazenie niz wlos z glowy Twojego meza, zapewne krotki. ;)
Jezeli tych wlosow bedzie troche to tez 50 wlosow z Twojej glowy zrobi duzo efektywniejsze wrazenie niz 50 wlosow z glowy Twojego meza.

Wlosy musza wypasc te, ktore nagromadzily sie w czasie ciazy. Jak dlugo moga wypadac, no troche moze to potrwac. Pare ladnych m-cy.
Nie wiem, czy karmisz piersia... ale jeszcze po odstawieniu dziecka od piersi, pare m-cy moze zajac powrot do rownowagi hormonalnej. Jezeli nie karmisz... tez po porodzie to chwile moze zajac
Polozne mawiaja, ze ciaza trwa 9 m-cy a i powrot organizmu do rownowagi sprzed ciazy czasu wymaga... ;)
I oczyszczanie sobie zafunduj, jak pisalam... ;) Moze byc dosc pomocne + witaminki... mikroelementy... ;)
oli28
tak mam dość długie czarne włosy i dlatego chyba boli mnie fakt ich gubienia,ale skorzystam LaMandragora z twojej rady. Dziękuję (kwiatek)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.