Menu

Wypadanie wlosow po porodzie

(kwiatek) Kochane net mamy mam pytanko,ktora z was ma problem z wypadaniem wlosow pytam bo mi zaczely wypadac po miesiacu po porodzie i do dzisiaj strasznie mi wypadaja garsciami je wyciagam juz jest 4 mc i ciagle jest to samo nie wiem co zrobic i obawiam sie troche moze powinnam sie wybrac do lekarza?A wy co myslicie macie moze jakies rady ??buziaczki i dziekuje za odpowiedzi(kwiatek)

justyna111254
 734  8

Znajdź pytania na ten sam temat:

Zdrowie wlosy problemy z wypadaniem

Odpowiedzi

Runka
ja po porodzie mialam identycznie, a moj lekarz kazal mi brac witaminy dla ciezarnych, pomogły mi a bralam favit
MamaMaya
to normalne tez tak mialam nie martw sie to minie - po prostu hormony (pout)
kasiaczek
najlepszym sposobem jest ścięcie włosów
madusia
@kasiaczek tak najlepiej na lyso ,to,ze sie zetnie lub podetnie wlosow nic nie da

mi wlosy tak bardzo wypadaly,ze mialam jakby 3 grzywki,fryzjerka mowial,ze to jest normalne-po porodzie wypadaja martwe wlosy i to normalne,ze tak jest efekt wypadania widac tym bardziej na dlugich wlosach..sprobuj brac witaminy i przeczekaj,mi wypadaly dlugo po porodzie,ale za to teraz mam zdrowsze wlosy
renata29
To normalne.Wypadają te włosy,które nie wypadały w ciąży i dodatkowo te,które zwykle wypadają.Ja brałam witaminy te co w ciąży a jak przestałam karmić piersią to bellisę albo skrzypowitę.
justyna111254
(kwiatek) Dziekuje kochane za odpowiedz napewno kupie sobie jakies witaminy buziaczki milego weekendu zycze
Kinia008
(grins) mi strasznie wypadały myslalamz e łysa bede zaczelam brac skrzypowite i pomoglo teraz odstawilam i znow widze ze wypadaja
beatka7623
Ja również miałam ten problem Zaczęłam używać Nafty do włosów nazywała się Petrole Tylko to nie jest zwykła nafta kosmetyczna Naprawdę pomaga Używałam ja w okresie dojżewania, po pierwszym porodzie i po drugim Jest super (kciuki)(kciuki)(kciuki) Tylko nie pamiętam jakiej firmy jest i mozna ja tylko dostać w aptece
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.