Menu

Wyprawka

dziewczyny co kupowalyscie dla maluszka?? bo ja slyszalam ze nie warto kupowac duzo malutkich ciuszkow bo 2tygodnie i bobas nabiera wiecej masy i juz z nich nie korzysta... hmmm zastanawiam sie nad kosmetykami dla maluszka podobno tez nie zaleca sie nadmierne kupowanie bo polowa z nich bedzie zupelnie bezuzyteczna i mowia zeby jak najmniej uzywac....

Patryycja
 612  11

Znajdź pytania na ten sam temat:

wyprawka

Odpowiedzi

Delfin
z małymi ciuszkami to masz racje dużo nie kupuj bo bobas szybko wyrośnie,a co do kosmetyków to miej podstawowe;krem na odparzenia mydło,oliwkę,szczotkę do czesania włosków hi hia resztę sama zobaczysz czego ci będzie brakowało zawsze można dokupić.(prezent)
myszka838383
jeśli chodzi o kosmetyki..to oliwka..krem na odparzenia...mydełko dla dzieci..patyczki kosmetyczne z ogranicznikiem...płatki kosmetyczne ( do przemywania oczek) i to chyba wszystko. Z tymi ciuszkami to prawda..ale z drugiej strony takie maleństwo czasem ulewa itp..więc troszke tego musisz miec na przebranie :)
kasia13_archiwum
Cuz... Wszystko zalezy od masy urodzeniowej dziecka...

Ogolnie to racja, ze nie warto zbyt wiele ciuszkow kupowac na rozmiar 50/56...
Taka jest teoria...

Ale... moje corki rodzily sie duze na 50 lub 54 cm... i rozmiar 50/56 nosily do ok. 3 m-cy. Dopiero potem rozmiar 62. 68 majac 6 m-cy i 74 majac roczek. No ale obrzymami nie byly...

A ciuszkow trzeba miec tyle, aby miec rowniez na przebranie, jezeli np. sie uleje, albo cos sie wydostanie z pampersa, bo i tak sie zdarza.
tlolek
a ja znowu nakupiłam sporo ciuszków 62 bo każdy mówił ze mniejszych nie warto a jak sie okazało to Kuba był malutki i były baaardzo potrzebne te małe(grins)(grins)(grins)(grins)
Patryycja
dzieki wielkie ;))
kasia13_archiwum
No to @tlolek... mialysmy tak samo... Moja Fatima miala 50 cm dlugosci i tonela nawet w ciuszkach rozmiar 56.
lizzy11
podstawowa rada to kupuj takie rzeczy zeby mozna je bylo latwo zalozyc dzidziusiowi - kaftaniki zeby przy szyjce byly rozpinane na guziczki zeby glowka luzno wchodzila, rekawki nie za ciasne, body tak samo, dziecko musi sie swobodnie ruszac, a takie malenstwo ciezko wcisnac w cos "dopasowanego" zreszta balabym sie nawet wyginac te malutki raczki bardziej niz to konieczne... wiec najlepiej wszystko rozpinane :) i bez guzikow na pleckach :)
Mamusica2008
Wiesz ja też nie dużo miałam tych malutkich kompletów dla synka i musiałam dokopywać bo mojemu maluchowi strasznie się ulewało i czasami to po każdym karmieniu musiałam go przebierać. A co do kosmetyków to z nimi ostrożnie bo mogą uczulać- moje dziecko prawie każda oliwka uczulała i do tej pory stosuje parafinę ciekłą poleconą prze alergologa (grins)
daisy5788
najlepsze moim zdaniem sa koszulki kopertowe lepsze nawet od kaftanikow my kupowalismy rozmiar 62 od razu mielismy tylko chyba pajacyka rozmiar 56 to uzywalam jako pizamke na noc zeby sie nuni lepiej spalo a z kosmetykow : to krem najlepszy chyba sudokrem mleczko nawilzajace do ciaala nivea i mydlo to takie najpotrzebniejsze reszte mozna dokupic trzeba miec tez patyczki do uszu i platki kosmetyczne oraz nozyczki do obcinania paznokci.Moja Sandra jak sie urodzila to trzeba bylo jej juz pazurki obcinac bo miala takie dlugasne ze jej sie wrzynaly to chyba tyle :)
sheryl
ja tak samo jak @kasia13 i @tlolek. Wszyscy mówili, żeby kupować od razu 62, bo z tych małych szybko wyrośnie... i okazało się, że przy swoich 53 cm tonął w rozmiarze 56 i nosił to aż 3 miesiące. Ale nawet jakby miał nosić to tylko 2 tygodnie, to czasami i tak trzeba przebrać z 5 razy w ciągu dnia. Wszystko zależy od masy urodzeniowej dziecka.
A z kosmetyków najważniejsze: krem na odparzenia i płyn do kąpieli
Patryycja
no mam ten sudocrem kupiony , mydelko dla maluszkow, i olivke ...
wczoraj dostalam az dwie siatki ciuszkow od rodzinki takzde ma w czym wybierac pozatym wczesniej tez dostalam pare kompletow kaftanikow mysle wiec ze mu wystarczy ciuszkow :) zreszta na biezaco bedzie sie kupowalo bo jak wisza takie cudenka w sklepach to az im sie trudno oprzec ;)
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.