Menu

wzmożone napięcie i refluks

ten paskudny internet ;) czytam i czytam co tez może byc mojemu kurczaczkowi. neurolog stwierdziła wzmożone napięcie i zaleciła rehabilitacje, idziemy dopiero w piątek. zapisała też witamine B1 i 6 (w tabletkach :/ trudno dawać :/ ) teraz zaczęłam obserwowac małą - ciężko jej zasypiać, ale w nocyu jak już zaśnie to pozwalamy jej spać 4/5 godzin. w dzień jętoli co jakiś czas, wymachuje rączkami i nóżkami. dużo się ślini, czasem ulewa. co drugie karmienie to masakra, pare łyków i ryk. dostaje w większości pepit, z domieszka NAN bo samego nie chce wogóle. dostaje też espumisan i debridat. czy to może być też refluks?? posiew podobn nie wyszedł z przyczyn xłego pobrania pomimo że pobraliśmy jak trzeba. czy któras z was miała u dziecka zdiagnozowany refluks?? jakie były objawy

isiorek
 1166  8

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta płacz refluks napięcie

Odpowiedzi

ADAMSKA98
a z podniebieniem ma wszystko ok ,bo to nie musi byc refluks to moze byc rozczepienie podniebienia ,ale to usi lekarz stwierdzic napisalam tak bo mojej siostry cureczka ma tak jak opisujesz wszystko jej zwraca i wlasnie ma to czeka ja zabieg przyszycia podniebienia ,a co do napiecia miesiawego nie wiem
isiorek
z podniebieniem wszystko ok, takie coś by lekarze wykryli przecież
ADAMSKA98
nie od razu wykryja u córy siostry wykryli po któres wizycie u lekarza jak juz nie wiedzieli co sie dzieje to zbadali podniebienie
ulenka091987
moim zdaniem trochę za dużo sie nakręcasz, ja podejrzewałam u mojego synka refluks, ale on ulewał dosłownie po każdym posiłku, dziecku do 6m-ca może się ulewać co jest spowodowane niedojrzałością układu pokarmowego, staraj się żeby głowkę miała wyżej cały czas, podłóż pod materacyk jakiś koc, a co do karmienia to może też być wywołane tym napięciem, pójdziesz na rehabilitację to się popytaj rehabilitantki o to spanie i karmienie
Punia
moj synek miał refluks. ulewał tak że przebranie to był problem, spanie tez. niedobrze, że mieszasz mleko nan z bebilonem pepti. spróbuj dawac sam bebilon a jak dziecko naprawde sie nie przekona to troszke dosłodź(minimalnie) glukoza rozpuszczona w wodzie. mala moze wolec nan bo jest słodkie ale dla dziedzi z problemami pokarmowymi nan jest poprostu na nic. poza tym jest srodek do mleka- zageszcza mleko w zoladeczku i dziecko tak nie zwraca. nazywa sie nutriton. podnies dziecku łóżeczko od strony główki- pokarm nie bedzie sie tak cofał. pozdrawiam
isiorek
to wszystko robimy punia, spróbuje z tą glukozą. mała nie ulewa już po zagęszczaczu ale jej sie brzydko odbija
malenia2427
syn mojej szwagierki miał refluks teraz jest po zabiegu zamknięcia żołądka...nie chcę cię w błąd wprowadzić ale z tego co wiem to jego objawami było straszne ulewanie(przez to nawet płuca mu zalewało bo tak ulewał) wiem że przy refluksie dzieci nie przybierają na wadze.jeśli podejrzewasz refluks zgłoś o tym lekarzowi i nie mieszaj mleka no i sprawdź czy dziecko przybiera na wadze
isiorek
no spróbujemy z tą glukozą, a stopniowe przechodzenie na pepit to lekarka zaleciła żeby od razu nie było szoku na nowe mleko. z tym że mała całkiem na pepit nie chciała. dziś kupimy glukoze, zobaczymy
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.