Menu

YAZ

hej kochane!!! jest tutaj jakas mamunia ktora bierze tabletki antykoncepcyjne YAZ??kurcze ja biore od 9 dni i mam zawroty glowy ,nudnosci,mdli mnie strasznie,mam nadzijeje ze to minie.przeszlam na te tabletki z Azalii bo juz nie karmie wiec nie sa to moje pierwsze tabsy...jak ktoras ma jakies doswiadczenie z YAZ prosze pisac(kwiatek)(kwiatek)(chora)

edyta1161
 760  4

Znajdź pytania na ten sam temat:

Zdrowie yaz tabletki antykoncepcyjne

Odpowiedzi

rozowa82
niesstety nie ale z tego co wiem jezeli sa takie objawy to powinnas sie skontaktowac z lekarzem i zastanowic nad zmiana
agaorto
Kurcze nie mów mi bo ja właśnie mam zamiar je dziś kupić....
edyta1161
no moze to ma tez zwiazek z tym ze sie odchudzam ale kurcze dopoki nie wezma tabl czuje sie oki
JUSTYS
brałam Yaz i nie miałam żadnych działań nie pożądanych .Częste działania niepożądane takie jak ból głowy ,migreny ,zawroty ,nudności mogą występować w pierwszych miesiącach,ale ustępują z chwilą przystosowania się organizmu do leku.Jeśli nie ustępują i się nasilają skonsultuj się z lekarzem
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.