Menu

zepsuta pralka - ciąg dalszy!!!

Witam dziewczęta.. Może któraś z Was będzie coś wiedziała na ten temat..otóż w styczniu pisałam że zepsuła mi się pralka... było ok panowie z serwisu przyjechali wymienili część(programator a kto jak woli sterownik). wymienili 27 stycznia. pralka zakupiona 21,09,2011. Dziś poraz kolejny serwis przyjeżdza by poraz kolejny wymienić programator bo znów jestem tydzień bez pralki!!! Kilka osób mi powiedziało że jeśłi bedzie się ciągle psuła jedna część i ciągle bedzie wymieniana(chyba do 3 razy czy jakoś tak) to już jest to wada fabryczna ze względu na to że ta sama częśc jest wymieniana i mogę się starać o wymianę sprzetu albo zwrot gotówki..... czy to prawda?? pralka miała 3 miesiące pierwszy raz sie zepsuła i po 2 mies od naprawy zepsula sie ta sama czesc... pytam tak na przyszlość bo z tego co wiem ta czesc jest droga a jak gwarancja minie nie mamm zamiaru co 2-3 miesiace naprawiac tego samego... jak to jest z tymi sprawami?? moze ktoraś z miała podobny problem z takim samym sprzetem albo innym...Pozdrawiam

madziullka
 751  6

Znajdź pytania na ten sam temat:

pralka gwarancja zwrot

Odpowiedzi

syla
Ja nie miałam z pralką ,ale z czajnikiem Tefala,non stop przeciekał i zawoziłam do naprawy i za trzecim razem powiedzieli ze moge dostać nowy czajnik albo oddadzą kase
flame123
gwarancja biegnie od nowa od momentu naprawy danej części
Runka
po 3 naprawie masz prawo zadac wymiany na nowy towar bez usterek lub oddania pieniedzy
flame123
może zadzwoń do Inspekcji Handlowej albo Rzecznika Praw Konsumentów (nie pamiętam którzy) Oni chyba powinni Ci pomóc.
joasik31
W tej chwili nie ma czegoś takiego, że do trzech razy sztuka i czas na nowy sprzęt. Możesz poprosić o spisanie protokołu reklamacyjnego, gdyż towar nie spełnia twoich oczekiwań i panowie ze serwisu muszą spisać taki protokół i wysłać do firmy, która jest producentem pralki. Oczywiście w tym protokole trzeba umieścić wszystkie usterki i części, które zostały wymienione w pralce. Producent ma określony czas, aby ustosunkować się do takiego protokółu, każda firma ma inną ilość dni na podjęcie decyzji. W protokóle muszą panowie zaznaczyć, że chcesz sprzęt wolny od wad. Dostaniesz wymianę i gwarancja liczy się od nowa. Wiem, że tak jest, bo pracowałam w takim serwisie. Jeśli panowie odmówią Tobie spisania protokółu to sama napisz do działu reklamacji.
madziullka
Był gościu z serwisu naprawiać te pralkę i sam stwierdzil ze to wada fabryczna i nawet do 6 razy jezdzi i narawia te sama czesc i to w tych samych pralkach ktora mam ja!!! jakis pech chyba.. pozatym powiedzial ze moge juz po 3 naprawie poprosic o protokol tyle ze nie prosucent a sklep w ktorym kupiowalam musi mi wymienic takowa pralke ,a sklep potem rozlicza sie z producentem! i wszystko jasne... dzieki za odp
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.