Menu

zmiana lekarza prowadzacego ciaze

witam mam pytanie jestem w 33 tyg ciazy do tej pory ciaze prowadzilam prywatnie jednak od 4 tygodni nie moge sie doprosic o okreslenie daty wizyty i cene sobie lekarz podnosi co wizyta paranoja !!! chcialabym zmienic lekarza jednak juz nie prywatnie tylko na NFZ czy jest taka mozliwosc poniewaz juz w jednej przychodni uslyszalam ze nie maja terminow, nie wiem co mam robic czy szukac dalej czy znow placic, jestem zalamana prosze napiszczcie mi czy NFZ musi mi zapewnic opieke lekarska czy tylko prywatnie musze doprowadzic ciaze...

Justyna87
 3292  6

Znajdź pytania na ten sam temat:

Ciąża Zdrowie zmiana lekarza ciaza

Odpowiedzi

StepByStep
Kurcze, ja też pod koniec ciąży zmieniałam lekarza, ale to z powodu przeprowadzki...dalej chodziłam prywatnie. Nie wiem, może poszukaj innego prywatnego gabinetu, w końcu to już końcówka ciąży. Na NFZ raczej nie masz co liczyć, bo ciągle się terminami wykręcają (pout)(pout)

Gatulacje(kwiatek)(kwiatek)
tlolek
na miałam 3 lekarzy prywatny, nfz i prywatny u którego juz wyłam od 20tc do mojego też było ciężko się dostać bez rezerwacji terminu to nawet 2 m-ce sie czeka ale ciężarne miały zawsze pierwszeństwo i nic nigdy nie robił problemów z terminami
ADAMSKA98
na kase chorych jak jesteś cieżarną maja prawo cie pszyjac ,mozesz troche po oszukiwac ze lekarz na z wolnieniu ,ja w ostatnich miesiącach terz zmienialam lekarza
mamaKACPERKA
bez problemu kasa chorych cie przyjmie taki maja obowiazek, a to ze niemaja terminow to normalka, ale po pierwszym razie juz cie bez problemu umowia,a z drugiej strony zostaly ci juz tylko gora dwie wizyty wiec moze warto zaplacic i miec z glowy???a potem po porodzie mozesz sie zapisac do gina z kasy chorych ja tez tak zrobilam...
Nicoletta
musisz się zorientować jak wygląda to u ciebie i nie możesz się sugerować tym co my piszemy np. u mnie (tak gdzie chodzę do MEDICUS-a) idziesz normalnie się zapisać, zakładasz sobie kartę okazując legitymację ubezpieczeniową i już jesteś .. tzn na wizytę przychodzisz kiedy chcesz lub tak jak ci lekarz powie ale nie ma jakis ustalonym terminów ani żadnego czekania (jedynie w kolejce).. jako ciężarna została byś przyjęta nawet w dniu rejestracji ..
7 tygodni to jednak 7 wizyt (u mnie przy koncówce idzie się do lekarza codziennie) więc nie oglądaj się tylko zmieniaj na normalnego..

p.s Medicus ten do którego chodzę (dla przykładu) nie jest dużą przychodnią tylko placówką w której przyjmuje razem 4 lekarzy (dwóch ginekologów i dwóch stomatologów) przyjmuję i na NFZ i prywatnie .. ja chodzę oczywiscie na kasę chorych ..
zorientuj się czy nie ma u was takich "siedzib" i jak to wygląda od środka...
Justyna87
jednak sie udalo dzisiaj bylam u lekarza, juz bylam gotowa prywatnie na wizyte ( lekarz ten prowadzil mi pierwsza ciaze) a tu mila niespodzianka lekarz stwierdzil ze nie ma sensu prywatnie jak i tak juz bedziemy sie widziec co tydzien ze wzgledu na moja astme( strasznie dokucza mi tego roku:( ) a mam karte u niego . dostalam skierowanie na badnia wszystkie o ktorych tamten lekarz zapomnial
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.