Menu

zupki

kobietki powiedzcie mi jak ty robicie zupke dla swoich pociech...?? moj 20 bedzie miec 8 miesiecy i jakie zuoki moze juz jesc...?? mozecie mi napisac z czego sie ta zupka sklada i jak ja robieice;) Dziekuje:)(kwiatek)(kwiatek)(kwiatek)(kwiatek)

Maryla
 675  9

Znajdź pytania na ten sam temat:

Niemowlęta Odżywianie dziecko odzywianie

Odpowiedzi

monique25
na NM jest taka grupa "żarłoczki i niejadki "tam masz dużo przepisów na zupki i dania od bodajże 6 miesiąca życia dziecka (prezent)
mamaKACPERKA
oj moj w 8m-cu jadl pomidorowa ,buraczkowa, rosolek, brokulowa, kalafiorowa a jak sie robi jak zupe, czyli jakies skrzydelko np by wywar ugotowac do tego warzywa czyli marchew,piertuszka, seler, por, ziemniak, makaron, ryz, kaszka manna zalezy jaka robisz jak np buraczkowa to marchew, pietruszka, buraczki (tylko buraki sie musza dluzej gotowac by zmiekly) po, seler, koperek mrozony i gotuje wszystko i (tu pewno wszystkie sie wydra ze zle robie) doprawiam do smaku odrobina vegety lub kucharka , bo zupka bez doprawianie niesmakuje mojemu urwisowi zreszta niedziwie mu sie wcale
mamaKACPERKA
wybacz ale to ze dodaje odroine przypraw do smaku to wcale to niejest nic zlego takie jest moje zdanie, a wole by dziecko zjadlo ze samkiem a nie plakalo. a poza tym moj synus od poczatku niechcial jesc obiadkow ze sloiczkow niby takich zdrowych (ze z hippa obiadki sa slone ze nawet ja tego zjesc niemoge, ale to nic przeciez sa eko)i bez dodoatkow wiec by jadl obiadki przyprawialam mu i rosnie chlo jak dab i niewidze by byl gorszy czy gorzej to na niego wplywalo
mammma
polecam słoiczki (glodna)
kaisaa4
a ja kupowałam słoiczki ..... oczywiście potem już jadły normalnie z nami. ja urzywam mało soli.. wole zioła
kaisaa4
a tak zupełnie soli też nie można z diety odstawić ... tak jak cukrów .....
kaisaa4
ale nie przesadzajac tez nie robimy ani sobie ani dziecuim krztywdy, wszedzie trzebva zachowac zdrowy umiar :)

dodam degii bardzo mądrze przytoczone :)
kaisaa4
oczywiście degii masz rację :) ja mówię o starszych już dzieciach jak moje, one jedzą z nami i sole choć nie dużo jestem jak najbardziej za zdrowym żywieniem i zdrowym podejściem. ja kupowałam słoiczki więc tam też nie było solone. wolałam się oprzeć na osobach które wiedzą co robią.
sweetnessa27
http://www.przepisydladzieci.webpark.pl/
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.