Menu

Zwięrzątko domowe

Zastanawiam jakie zwięrzątko kupić : psa czy królika. Chcialam "powiększyć" naszą rodzinne o jakies zwierzątko ale nie wiem, które będzie lepsze, mam podwórko więc powiedzmy mam warunki na psiaka tzn psiaka domowego ( podwórko jako wybieg ) no ale pies to duzy obowiązek. Nie chodzi mi o jedzenie, szczepienie czy tym podobno tylko o to, że trzeba cos zrobić z psiakiem na czas wyjazdu czy też czas pracy ( owej nie mam więc na razie w tym nie jest problem ale później ).Zaś co do królika to fajnie zwierzątko, już kiedyś miałam, można zostawić w klatce i tu większego problemu nie ma ale niestety to nie jest piesek, pobawić, przytulic czy wybiegać to się z nim nie da. No i jest córa, która ma 20 - miesięcy, która lgnie do zwierząt. Moje pytanie to co lepsze piesek czy królik? A jak piesek to jakiej rasy?

jakie zwięrzątko najbardziej wam odpowiada?

antenkarad
 983  26

Znajdź pytania na ten sam temat:

13-18 lat Dom i Ogród zwierzę domowe

Odpowiedzi

antenkarad
miało być * zwierzątko
* fajne
koza54
ja kocham koty więc pewnie bym wybrała kota ale, że juz mam kota to bym wzięła dodatkowo psa (grins) moja mała bardzo lubi pieski ale ich nie dręczy (grins)
daryjka87poznan
Ja bym była za pieskiem. Strasznie mi sie podobaja yorki tylko jest jeden minus są cholernie drogie.
koza54
mi się zawsze podobały psy teriery a dla dziecka to bardzo dobry jest labrador (kciuki)
samanita
ja mialam krolika ktory rowniez jak pies biegal po mieszkaniu, tylko potem trzeba bylo po nim sprzatac:D mialam ksiazke ze podobno krolik powinien miec duza klatke z dodatkowym zaciemnionym miejscem gdzie spi, no i ze powinien tez sie wybiegac na podworku:) Znajoma to kroliczka nawet na dwor wyprowadzala na smyczy:) Ja polecam kroliczka, mniejszy i faktycznie gdyby cos to zawsze w klatce moze siedziec
Iwona1977
.@koza-labrador albo bokser,rewelacyjne psy do dzieci(kciuki)
Basia88r
kocham kociaki, ale zawsze marzył mi się też psiak, a dokładniej lablador(grins)
Basia88r
*labrador(grins)
alusia1010
Ja bym Ci polecila pieska rasy labrador sa swietne do dzieci!!!
mala21
yorki to wbrew pozorów bardzo wredne psy, a może żółwia?
mala21
kundelka:)
aisyrk3017
PSIACZEK TO SUPER PRZYJACIEL POLECAM PSA LECZ JA ZAZNACZYŁAM PAPUGE PONIEWAZ MOJA MAŁA MA Z PAPUGA NASZĄ ŚWIETNY KONTAKT LUBI SIE Z NIĄ BAWIC A I KŁOPOTU Z NIA NIE MA :)
mammma
jak dla mnie- tylko pies (kciuki) nie polecam zwierząt krótko żyjących, bo potem to już... (placze) ...
kaisaa4
jak dla mnie pies ! (kciuki)(kciuki) tez za rok kupie dzieciom, ale za rok moze bo teraz kuba jest za maly a tu jeszcze dodatkowy obowiazek. ja ci powiem tak, zalezy ile mozesz temu zwierzeciu czasu poswiecic biorac pod uwage fakt ze oczywiscie ty bedziesz sie musiala nim zajmowac :)
nie masz w ogole czasu kup rybki, masz go troche wiecej kup gryzonia czy kota jesli chcesz malego szczeniaczka ktory nie bedzie chyba z poczatku na dworze to lepiej sie zastanow dwa razy (grins)(grins)
cela
Pies! Ja mam dwa małe kundelki, są super. Mój syn za nimi szaleje.
alinagj1o2
Ja kupiłam króliczka miniaturkę i wiem że to dobry wybór.Dzieci za nim przepadają,bawią się z nim,biega po mieszkaniu.Jak jest pogoda wychodzą z nim normalnie na smyczy na dwór.Są specjalne smycze dla króliczków. Jednak trzeba go pilnować gdy jest wypuszczony bo lubi coś pogryźć .
kasia17
no ja bym na twoim miejscu wzięła małego pieska
Pineczka
Ja kocham wszystkie zwierzęta więc ciężko mi doradzić. Mam w domu szynszylkę bo na psa nie mamy warunków, chociaż zawsze marzyłam o małym piesku.
moput
Rybki :) Bo przy tym mniej roboty jest ;))
Ninuka
Jak dla mnie piesek i tylko piesek:)
Kocham psy dla dzieci szczegolnie dobre(lagodne cierpliwe marde) sa dogi niemieckie dalmatynczyki badz goldeny retriwery :)
Jak tylko przeprowadzimy sie z mezem do naszego domku obowiazkowo kupujemy doga :D
Ups, chyba coś nie działa. Prosimy, odśwież stronę lub spróbuj ponownie później.